Boye Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Noen som har personlig erfaring med å bruke et LG OLED (B7 for eksempel) som PC monitor, og har erfaring med de problemene som oppstod som for eksempel IR/"innbrenning" eller liknende i desktop bruk og PC spilling (minimap, HUD etc) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har en B7 men bruker den ikke som PC monitor og vil ikke anbefalt det heller, Har sett antydning til innbrenning på min bare etter noen timer med tv titting under ski vm, NRK sport logoen ble hengende igjen en god stund før jeg fikk den bort. Synd men sant. Bruker den en del til spilling (ps4) likevel og det går greit, men jeg er ekstra forsiktig siden det fort brenner seg. Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Har daglig brukt min Lg Oled som PC monitor siden 2016. Ingen problemer med innbrenning. Nettleseren er oppe i timesvis hver dag. Endret 30. mai 2018 av magb Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Hm...ikke enkelt det her! Geeken sier ja. Fornuft sier nei. hm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå