Gå til innhold

Er det bare oldiser som går med blomstrete skjorter?


Anbefalte innlegg

Har nettopp vært på dressmann og kjøpt meg flere skjorter. Når jeg kjøper klær er jeg mere opptatt av hvordan de sitter enn hvilke farger og mønster de har. Ble til at jeg kjøpte flere blomtrede skjorter da de var de eneste som passet meg i forhold til fasong. Ikke i masse kraftige farger men mønstrene er blomster hvis man ser nøye etter. Er jeg for ung til å gå med dem når jeg er i 30 års alderen? Slo meg plutselig at det kanskje bare er eldre som går med sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei haha, ikke i det hele tatt

floral shirts (blomstrede skjorter) er drit fine, du ser dem overalt 

Jeg kjøpte en rød blomstret skjorte og fikk mange komplimenter at det kledde meg, selv er jeg 19 år.

Hvis den sitter bra og du synes at skjorten er fin så gå for det. 

Lenke til kommentar

Jeg har en del "hawai"skjorter jeg bruker av og til. Synes ikke det finnes noe artigere og kulere, også behagelig hvis man skal sitte i sola og drikke øl. Særlig på en eller annen danskebåt xp

 

Jøss, sist jeg googlet "Hawaiskjorter" fant jeg overhodet ikke så mange treff!

 

https://www.google.com/search?q=hawaii+skjorte&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiN6YjL5q3bAhVBOSwKHTU_AiUQ_AUICigB&biw=1280&bih=779

 

Noen har skjønt det på ett år. Hadde en forretningsidé om å åpne egen butikk med slike skjorter, siden de er umulig å finne ellers. Har bare funnet noen i slike butikker som hennes & mauritz, som jeg definitivt ikke har for vane å gå inn i.

 

Mange fine her, "Ship world wide" også. Rart jeg aldri har sett den før: https://www.alohaoutlet.com/Shops/108/en/Search.aspx?CatId=1736

 

 

Dette er mine:

 

KXTJE4P.jpg

Endret av Taurean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...