sånn er det! Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har nettopp vært på dressmann og kjøpt meg flere skjorter. Når jeg kjøper klær er jeg mere opptatt av hvordan de sitter enn hvilke farger og mønster de har. Ble til at jeg kjøpte flere blomtrede skjorter da de var de eneste som passet meg i forhold til fasong. Ikke i masse kraftige farger men mønstrene er blomster hvis man ser nøye etter. Er jeg for ung til å gå med dem når jeg er i 30 års alderen? Slo meg plutselig at det kanskje bare er eldre som går med sånt. Lenke til kommentar
Otomai Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 nei haha, ikke i det hele tatt floral shirts (blomstrede skjorter) er drit fine, du ser dem overalt Jeg kjøpte en rød blomstret skjorte og fikk mange komplimenter at det kledde meg, selv er jeg 19 år. Hvis den sitter bra og du synes at skjorten er fin så gå for det. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg tenker det er selvsikre personer som tør å kle seg litt annerledes enn "alle andre". Er du sikker på deg selv, så bryr du deg ikke. 1 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Takk! Føler meg komfortabel i dem så da tar jeg sjansen? Endret 30. mai 2018 av sånn er det! 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Slo meg plutselig at det kanskje bare er eldre som går med sånt. Jeg er "eldre" og kunne aldri i livet funnet på å gå med blomstrete skjorter ... tror det bare er ungkarer som går med slikt. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Jeg har en del "hawai"skjorter jeg bruker av og til. Synes ikke det finnes noe artigere og kulere, også behagelig hvis man skal sitte i sola og drikke øl. Særlig på en eller annen danskebåt xp Jøss, sist jeg googlet "Hawaiskjorter" fant jeg overhodet ikke så mange treff! https://www.google.com/search?q=hawaii+skjorte&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiN6YjL5q3bAhVBOSwKHTU_AiUQ_AUICigB&biw=1280&bih=779 Noen har skjønt det på ett år. Hadde en forretningsidé om å åpne egen butikk med slike skjorter, siden de er umulig å finne ellers. Har bare funnet noen i slike butikker som hennes & mauritz, som jeg definitivt ikke har for vane å gå inn i. Mange fine her, "Ship world wide" også. Rart jeg aldri har sett den før: https://www.alohaoutlet.com/Shops/108/en/Search.aspx?CatId=1736 Dette er mine: Endret 30. mai 2018 av Taurean 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Det er jo hipsteruniform nesten det nå! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Utenom Nord-Korea er vel Nordmenn verdens kjedeligste i klesveien, så ja til mønster og farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå