hox Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 finnes det steder hvor de selger barebone kabinetter? slik at du selv kan velge mer hva du vil ha av komponenter? Lønner dette seg? I såtilfelle, hvor? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) PS-data selger Aopens bærbare maskiner som barebone Endret 14. desember 2003 av bruno Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Pcmax selger hvertfall ECS sine maskiner som barebone. Lenke til kommentar
Reodor57 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hei Ganske enkelt egentlig. Velg deg ut den typen barebonesystem du ønsker og skriv så dette inn i prisguiden på hardware.no Da kommer de fleste nett butikkene som fører dette opp av seg selv. Har selv Shuttle SN41G2 og er kjempefornøyd. Trenger dog siste BIOS for å fungere optimalt. Lykke til PS: Glemte hvilket forum jeg var inne på Barebone systemer for bærbart heter "barebook". Samme sted gir svar (hardware.no) Endret 15. desember 2003 av Reodor57 Lenke til kommentar
bruno Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 PS: Glemte hvilket forum jeg var inne på Barebone systemer for bærbart heter "barebook". Samme sted gir svar (hardware.no) Det er feil, Alt av halvfabrikat PC heter Barebone, uansett hvilket "format" maskinen er i, "Barebook" er en typebetegnelse som brukes av Aopen. Å kalle en ECS maskin Barebook er like feil som å kalle en bærbar CD-spiller fra Panasonic for Walkman. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Pcmax selger hvertfall ECS sine maskiner som barebone. Jeg mener at pcmax gikk konk for ikke så lenge siden. Edit: Fant denne artikelen om pcmax Endret 15. desember 2003 av pertm Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Pcmax selger hvertfall ECS sine maskiner som barebone. Jeg mener at pcmax gikk konk for ikke så lenge siden. Edit: Fant denne artikelen om pcmax Linken din dvirker ikke by the way... Tror ikke pcmax har gått konk. En kamerat av meg kjøpte en bærbar der for to uker siden. Jeg har også vært i kontakt med pcmax via mail de siste dagene. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Pcmax selger hvertfall ECS sine maskiner som barebone. Jeg mener at pcmax gikk konk for ikke så lenge siden. Edit: Fant denne artikelen om pcmax Linken din dvirker ikke by the way... Tror ikke pcmax har gått konk. En kamerat av meg kjøpte en bærbar der for to uker siden. Jeg har også vært i kontakt med pcmax via mail de siste dagene. Jeg var inne på den linken, og for meg virker det ganske klart at pcmax har gått konk... Edit: Beklager, så ikke denne inne på artikkelen: Nettbutikken til PCMAX var fortsatt tilgjengelig på nett da denne artikkelen ble publisert. Endret 15. desember 2003 av Keejay Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Nå gikk det å komme inn på den linken... Ut fra det som står der virker det sant det du sier ja. hmm... Rart, jeg har hvertfall fått kontakt med pcmax, og det har tydeligivs ikke hardware.no.. Endret 15. desember 2003 av Kenti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå