Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliten og lei

Anbefalte innlegg

Må nesten ta dette anonymt for mange ville kjent meg igjen.

Nå er jeg sliten, enda en huseier som viser seg å være en drittsekk, har gått på urettferdighet fra jeg omtrent kom til denne verdenen for 28 år siden, mobbing på skolen og hjemme (psykisk krevende stefar)

Men her er casen, livet er bra ellers bortsett fra økonomien den er dårlig nå noe som resulterer i mye frustrasjon som jeg som regel får kontroll over (ett utrolig sinne om det får lov å holde på i fred)

Problemet er, jeg er så lei nå av urettferdighet jeg opplever både hos meg og de jeg er glad i at hvis jeg møter enda en drittsekk (eller møter nåværende huseier) så er jeg redd jeg fint kunne være i stand til å drepe om de får meg frustrert/sint nok.

Jeg vet jeg trenger hjelp, og har tatt første telefon i dag.

Jeg trenger å høre fra andre som har hatt det likt og fått orden i det, bare for å se lyset i tunnelen.

Jeg har funnet ut at det er økonomien som er grunnen til frustrasjonen jeg opplever og ang det andre skulle jeg nok hatt psykolog for MANGE år siden.

Anonymous poster hash: e1018...4c9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sykemeldt, i jobb, ufør? Hvilken forutsetning har du for økonomien din?

Kan virkelig anbefale å bruke juss-delen av forumet her i forhold til kranglete huseiere og slike situasjoner. Spør spesifikke spørsmål.

Det er viktig å prøve å skape en forutsigbar fremtid. Forstår det veldig godt når livet har startet helt i feil ende. Men det virker som du har klart å i hvert fall se en viss retning du bør dreie livet ditt inn i. Det kan finnes støtteordninger du kan havne under sånn at du kan få psykolog/ relevante terapeuttimer på egenandél, så du kan få profesjonell støtte til å få gjennom de rette tiltakene for deg selv.

Etter hva du skriver du har vokst opp med og hvordan du selv ser ting, så er det jo grunn til å anta at du kan ha psykologiske friksjoner som skaper frustrasjoner hos deg. Det skal ingen fortjene å leve med. Det er riktig å fortsette å gjøre det du kan for å ordne opp i det.

Lenke til kommentar

Nå er jeg sliten, enda en huseier som viser seg å være en drittsekk, har gått på urettferdighet fra jeg omtrent kom til denne verdenen for 28 år siden,

[...]

Helt generelt vil jeg si at folk flest er greie og snille, så hvis man opplever at alle rundt seg hele livet er drittsekker, så må man titte litt nærmere på seg selv, men kan forstå du har tatt kontakt med professionelle folk og det høres i al fall lurt ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...