AfterGlow Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 La ut GIF på Twitter og livestream på Twitch.Hva er det Bethesda har på gang med denne Fallout-teaseren? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Håpte det kunne være en ny Obsidian-greie, men de nekter for det. https://www.pcgamesn.com/fallout-5/fallout-5-E3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene. Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics. Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke. Endret 30. mai 2018 av Cappo 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Spørsmålet er vel heller, hvorfor har ikke Walmart gjort jobben sin og lekket dette? 4 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Fallout online med battle royale modus. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Tipper det enten er Fallout 3 Remastered eller Fallout 4 til Switch. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Det er jo samme spillmotoren, så det burde ikke være mye arbeid å jazze opp de gamle spillene til 4-standard. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 De selger rettighetene til Fallout til Bluehole, som skal lage Fallout battle royal før de saksøker Bethesda. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Ifølge kilder er det et helt nytt Fallout spill som tar serien i nye retninger. Altså da ikke noen remaster av FO3 eller New Vegas. Er heller ikke ett prosjekt av Obsidian Entertainment som Isbilen nevner.Litt spent egentlig, men samtidig levde ikke Fallout 4helt opp til forventningene. Absolutt ikke ett dårlig spill, men kunne ha vært så mye bedre. Får se klokka 5 - 6 idag hvis de slipper traileren 24 timer etter de la ut bildet. Endret 30. mai 2018 av Akrabra Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene. Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics. Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke. Hadde ikke hatt noe imot ett Isometrisk Fallout spill igjen og ville passet veldig godt i motoren Obsidian bruker for Pillars of Eternity og Tyranny nå, men med tanke på hvem som har rettighetene og hva de har laget tidligere er det jo FPS som er kommet for å bli. Syntes dog at V.A.T.S i FO3, New Vegas og Fallout 4 er ett godt kompromiss. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har lyst på et nytt Fallout spill i dets orginale form jeg. Og ikke dette FPS greiene. Jeg vet det er FPS folk stort sett forbinder med Fallout, men for meg vil Fallout alltid være 1, 2 og Tactics. Men det er ikke noe å si på kvaliteten på de nye Fallout-spillene, det er det ikke. Hadde ikke hatt noe imot ett Isometrisk Fallout spill igjen og ville passet veldig godt i motoren Obsidian bruker for Pillars of Eternity og Tyranny nå, men med tanke på hvem som har rettighetene og hva de har laget tidligere er det jo FPS som er kommet for å bli. Syntes dog at V.A.T.S i FO3, New Vegas og Fallout 4 er ett godt kompromiss. Ingenting som stopper dem fra å gjøre begge deler ved å la forskjellige studioer ta seg av de forskjellige typene spill. Blir bare mer penger i lomma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå