Poor Leno Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Heisann! Jeg begynte for ikke så lenge siden å spille Rocket League på min Nintendo Switch. Ettersom det ikke virker å være en spesifikk Rocket League-tråd fra før oppretter jeg denne. I sesong 7, som avsluttet i dag, var jeg en divisjon unna gull, men jeg nådde aldri helt opp. Er det noen som vet når sesong 8 sparkes i gang? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Sesongen startet rett på den! Er det noen andre enn meg her som spiller? Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Bedre sent enn aldri, men jeg spiller. Er Diamond 1 på 3v3 men føler ikke selv jeg er noe bra Diamond. Tar gjerne imot tips! Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Champion/ Diamond 3 her. Kommer ikke høyere uten å trene og lære skills har jeg funnet ut. Jeg suger på å fly og andre finesser som er nødvendig for å nå ett høyere nivå og spiller mer direkte, aggressivt og taktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå