Gå til innhold

Hvor lenge kommer dette til å vare med Win10-oppdateringene?

Anbefalte innlegg

Har observert at i brorparten av 2018-oppdateringene til nå, så har det feilet å oppdatere for mange brukere. Selv siste oppdatering nå i mai oppfører seg ikke som den skal:

https://windowsreport.com/kb4103727-bugs/

Har selv opplevd det et par-tre ganger i år. Nå også med mai-oppdateringen. Kommer Microsoft til å skjerpe seg, eller vil dette være et varig dilemma for oss som Windows-brukere? Noen som har tanker om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WTF, dette har jeg lest om men ikke opplevd selv før nå. Da har jeg på forhånd for sikkerhetsskyld pauset Windows Update, for å nedlaste KB-en manuellt og forsøke manuell innstallasjon siden WU forteller at KB4103727 feilet:

post-30484-0-01326900-1527609533_thumb.jpg

EDIT:

For sikkerhetsskyld så laster jeg opp skjermdump av hvilket nivå Win10-en min har nådd:

post-30484-0-25693600-1527609721_thumb.jpg

EDIT 2:

post-30484-0-22643000-1527609899_thumb.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Har Microsoft noensinne hatt kontroll over nettverksressurser i Windows?

Har inntrykk av at det tar en evighet å f.eks. få opp en nettverksoppkoblet printer i listen over nettverksenheter. Som et eksempel.

Det er jo ikke slik at jeg ikke får kontakt med internett på denne PC-en. Akkurat det fungerer jo som fjell. Så hvorfor skulle ikke Windows Update og andre Windows-tjenester takle nettverk bedre?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...