SaamB Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal kjøpe meg P4 2,8 nå, og lurer da på: -Er det mulig for web-shopen (MPX) å sjekke stepping på cpu før de sender den? (andre web-shoper gjør dette med AMD cpu'er...) Og i såfall, hvilken stepping etc skal jeg be om? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har hørt at psdata har P4 2.8 med SL6Z5 stepping.. denne skal klokke meget bra med god kjøling.. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Hmmm... men jeg skal handle hos MPX... Er ikke så glad i PS data, og er relativt lite interessert i å legge igjen penger der Noe annet jeg bør vite om?? Har vel hørt noe snakk om "de som er prod i Malaysia" eller noe?? Edit: Skal ha vannkjøling btw... Endret 14. desember 2003 av SaamB Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan jo sende mail til mpx og spør om de har den steppingen som C0bra snakker om. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Skal gjøre det men er det noe annet jeg bør spørre om?? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal gjøre det men er det noe annet jeg bør spørre om?? Nei, men du kan jo ønske de god jul Dessuten er jeg nesten helt sikker på at du får negativt svar. Det ikke er MPX som pakker varene, men andre folk på et stort lager - og de har nok å henge fingrene i. Men du kan kanskje heller spørre om de vet hvilke steppinger lagerbeholdningen består av. Hvis den består av bare én god stepping, så er det jo bare å bestille. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hehe ok, takker for svar! God jul til alle dere hvertfall!!! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg sendte forespørsel om akkurat dette til mange butikker. De eneste som sjekket, var Multicom og PSdata. All ære til dem Alle andre svarte bare at det ikke var mulig, eller at de ikke hadde tid osv. Lenke til kommentar
Dolphin36 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Fikk min P4 2,8 fra MPX i går og den har SL6Z5 stepping. Nå gjenstår det bare å se om den faktisk klokker bra Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Fikk min P4 2,8 fra MPX i går og den har SL6Z5 stepping. Nå gjenstår det bare å se om den faktisk klokker bra Gi oss resultater! skal også ha en sånnen.. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Fikk min P4 2,8 fra MPX i går og den har SL6Z5 stepping. Nå gjenstår det bare å se om den faktisk klokker bra lover bra det da Da får jeg vel bare krysse fingrer, og håe det ønsket om "god jul" slår an Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg sendte forespørsel om akkurat dette til mange butikker. De eneste som sjekket, var Multicom og PSdata. All ære til dem Alle andre svarte bare at det ikke var mulig, eller at de ikke hadde tid osv. Akkurat samme her. Men ikke PSdata. Men jeg fikk også positivt svar hos Quad. Pluss en til som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 PSData svarte meg etter 2 timer og multicom etter en dag. Jeg handler forøvrig bare hos PSData, da supporten er yppelig. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har bestillt en 2.8 fra MPX, håper de har SL6Z5. Sjekket med en kontakt på Hattelco og de hadde ikke inne, men kan jo være PSData har. Tok dog ikke sjansen. Bare å krysse fingrene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå