Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Rage 2 så artig ut, men for et vanvittig tempo. Spørs om jeg klarer å henge med på det der Lurer på om vi får se dette "Starfield" som det har vært noe mye skriverier om. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Håper på Starfield, men tror det blir med Fallout 76. De sparer vel uansett Todd Howard til slutt. Endret 11. juni 2018 av Akrabra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Mange fps-er her nå. Rage 2, Doom: Eternal, Quake Champions og Prey DLC. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Samt Fallout senere så har du det. Når jeg tenker meg om er vel alle Bethesda seriene first person, utenom Evil Within. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Usj, håper de har noe skikkelig bra på lur. Dette var traurige greier. Endret 11. juni 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 De får gjenopplive Wet. Det er i hvert fall third person Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Bethesda har på en måte ikke nok til og fylle en hel konferanse, men det har strengt tatt ikke EA heller. Denne var ihvertfall bedre enn EA, men det sier ikke så mye. Får håpe på noe artig fra BGS utenom Fallout 76. Endret 11. juni 2018 av Akrabra Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Vet at folk ikke liker Bethesda Game Studios av diverse grunner, og mange ikke liker Todd Howard, men han har høy Charisma stat, det er sikkert og visst. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg må ha sett på en annen Bethesda konferanse enn dere. Jeg er hyped for alt de har vist så langt ES Legends er litt old news, men en grafisk overhaul er absolutt velkomment. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Æsj. Online Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Forsåvidt ett kult konsept og det er satt før alle andre Fallout spill så det ødelegger ikke noe for fortsettelsen av serien senere, men det bare er ikke noe jeg er Interessert i. Når de sier spille solo mener de at det er dialog og alt mulig annet eller bare plukk opp quest og lever det? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Lurer på om Fallout 76 i det hele tatt kommer på base One og PS4. F4 kjørte jo helt forferdelig på de konsollene og F76 er 4 ganger større, 12 players og utifra previewsene her er det masse vegetasjon og ting som er tungt å kjøre, og todd sa at detaljene er økt 16x? Med vegetasjonsmods så kjørte F4 på One nesten single digit FPS. Endret 11. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 For all del veldig god presentasjon og selv ironi om mange ting folk gjør narr av angående Bethesda, men bare online og mobil spill crap så langt, meh. Vil ha noe nytt eller i det minste en verdig oppfølger til Skyrim. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Nei huff, angrer på at jeg ikke gikk og la meg. Dette var bare trasig. Synes absolutt ikke at dette var bedre enn EA. Pressekonferansen var mer en dårlig stand-up opptreden. Det siste rest av håp brukte de på Fallout 76 som viser seg å være always online. De prøvde bare å være morsom HELE tiden. Online og mobilspill. Jeg føler for å gi strykkarakter! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Todd Howard er morsom, men jeg er skuffet over denne konferansen. Egentlig ikke verdt å sitte oppe for. Høydepunktet, https://www.youtube.com/watch?v=FnEW6dX_BmU Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Frem med edit funksjonen nå Rider? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Okey, jeg var for kjapp på avtrekkeren. Avslutningen var god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå