ReaveЯ Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Den Tomb Raider traileren spoila liksom ikke mye av handlingen... e: sikkert glemt når det kommer ut, hehe Endret 10. juni 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Vil bare ha Cyberpunk nå, kan ikke forestille meg at CD Projekt ender opp hos Sony eller noe annet sted. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Veldig imponert over Microsoft sin presentasjon. Åpningsmonologen til Spencer var bra, og Ori ser fantastisk ut. Ser resten i morgen. Men Ori lar seg kjøpe på PC også? Eller så må jeg kjøpe meg Xbox. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) BattleToads faktisk for håpe det er Rare som skal utvikle dette. Endret 10. juni 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Syntes Microsoft har vært solide de siste årene egentlig, helt siden Spencer tok over. Problemet for min egen del er at det er ingen av de virkelig eksklusive spillene til Microsoft som får meg til å kjøpe en Xbox One. De viser mye bra tredjepart som jeg kan få både på PC og PS4. Men det er jo ren smak sak. Veldig bra konferanse uansett, som får vasket ut smaken av det ræva EA hadde i går. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Veldig imponert over Microsoft sin presentasjon. Åpningsmonologen til Spencer var bra, og Ori ser fantastisk ut. Ser resten i morgen. Men Ori lar seg kjøpe på PC også? Eller så må jeg kjøpe meg Xbox. PC også, men usikker på om det er eksklusivt på Win Store. Første spillet er på Steam, så håper og tror det dukker opp der. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) hahahahaha.. Skikkelig antiklimaks med Gears Pop Endret 10. juni 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 PC også, men usikker på om det er eksklusivt på Win Store. Første spillet er på Steam, så håper og tror det dukker opp der. Første spillet er både på Steam og Gog, eier på Gog selv. Så regner med dette også vil dukke opp der. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) FY F.... :D For en reveal! Cyberpunk! Endret 10. juni 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Meh skuffende, eller kult opp til selve video snutten, men bare en CGI trailer og ikke noe mer? Sånt skjer når man har høye forventninger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Mye deilig sci-fi snop der ja...SNACKS Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Hvorfor folk er så hypet for det spillet, hva slags detaljer har vi unntatt det som ble vist i denne traileren? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) CD Projekt Red.. Thats all. Jeg trenger vertfall ikke mer for å bli hyped. Endret 10. juni 2018 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Men vi vet fortsatt ikke hva Fallout 76 er? gjør vi? Krysser fingre for single player. Synes traileren åpnet opp for at det kunne være det. Parkerte litt noen av ryktene...(?) Hadde ikke tenkt å sitte oppe til Bethesda, men det ble vanskeligere etter den traileren... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Underholdende av Microsoft dette. Men jeg kommer ikke til å spille noe av det. Skuffet over at det ikke ble noe VR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå