Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bra at noen holder ballen rullende. Jeg må innrømme at Anthem ikke fenger helt, for min del. Jeg ville mye heller hatt et nytt DA, på tross av at mye kan sies om DA spillene. Tar heller ett nytt Dragon Age ja som gjerne bygger videre på det som var bra med Origins og Inquisition, men tror vi har sett det siste av Dragon Age dessverre. Endte ihvertfall på en høy note med Trespasser DLC'et. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Greier ikke å pumpe entusiasmen for Anthem altså. Multiplayer surret rundt noe enspiller greier ? Det var vel strengt tatt Star Wars: The Old Republic også? De aller fleste MMORPGene er rene solospill med multiplayer slengt på. Bortsett fra dungeons, raids osv er det fint lite i MMORPGer som "krever" multiplayer. Jeg er redd for at Dragon Age allerede er tapt, til tross for at Inquisition hentet seg inn med noen fantastiske DLC som virkelig la godt grunnlag for fortsettelsen. EA virker ikke Interessert i at utviklerne sine lager den type spill, men vi får se hva fremtiden bringer. Kommer det en Dragon Age overraskelse nå så flipper jeg. De har for lengst bekreftet at de jobber med et nytt Dragon Age. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Nytt Command & Conquer? Genialt. Til mobil... øh... Det er grunnen til at vi kjøper dyre pc,er for å spille på mobil. Endret 9. juni 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det var vel strengt tatt Star Wars: The Old Republic også? De aller fleste MMORPGene er rene solospill med multiplayer slengt på. Bortsett fra dungeons, raids osv er det fint lite i MMORPGer som "krever" multiplayer. De har for lengst bekreftet at de jobber med et nytt Dragon Age. Gav opp The Old Republic, syns det var forferdelig kjipt og absolutt ikke noe for meg. Men er ingen fan av MMORPG heller da, men siden det var Star Wars måtte jeg jo prøve. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Tar heller ett nytt Dragon Age ja som gjerne bygger videre på det som var bra med Origins og Inquisition, men tror vi har sett det siste av Dragon Age dessverre. Endte ihvertfall på en høy note med Trespasser DLC'et. Hvorfor tror du de parkerer DA? Enig med i det med Trespasser. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Gav opp The Old Republic, syns det var forferdelig kjipt og absolutt ikke noe for meg. Men er ingen fan av MMORPG heller da, men siden det var Star Wars måtte jeg jo prøve. Det er jo så, men poenget er at SW:TOR har en historie på linje med de andre rollespillene til BioWare, komplett med companions, valg som endrer historien og alt det der. Men det er like fullt et MMORPG. Anthem er mer et "shared world" som de kaller det. På godt norsk er det solo med opp til fire spillere i co-op. Tror nok det er mye nærmere Mass Effect enn Destiny, for å si det sånn. Men for de som er interessert kan man lese ganske mye om Anthem her: http://www.ign.com/articles/2018/06/09/e3-2018-anthem-is-biowares-whole-new-world?abthid=5b1c2637ce2bd3163600001f&read Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Ja hva det er og ikke er, er vel i grunn ikke så relevant når det uansett ser generisk og uinteressant ut for min del. Kanskje noe for de som får hard-on av Iron Man drakten Ikke min kopp te dette her i hvertfall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hvorfor tror du de parkerer DA? Enig med i det med Trespasser. Bare redd for ryktene som svirrer. Mike Laidlaw stakk fra prosjektet etter 17 år hos BioWare, lover ikke akkurat godt. Ja det er fortsatt noen veteraner igjen, men det begynner og bli tynt. EA er gode til og vanne ut studioene de kjøper før de til slutt absorberer dem helt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Jeg har ikke lest noe om spillet. Men det må minimum være åpen verden og pvp for at jeg skal orke å i det hele tatt lukte på det (Anthem). Endret 9. juni 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bare redd for ryktene som svirrer. Mike Laidlaw stakk fra prosjektet etter 17 år hos BioWare, lover ikke akkurat godt. Ja det er fortsatt noen veteraner igjen, men det begynner og bli tynt. EA er gode til og vanne ut studioene de kjøper før de til slutt absorberer dem helt. True that! :\ For min del hadde det ikke gjort noe om de fant opp en verden noe mer tilbake i tid heller. Jeg synes liksom det mangler litt med DA universet. Litt overraskende etter at de har jobbet så mye med Forgotten Realms. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 True that! :\ For min del hadde det ikke gjort noe om de fant opp en verden noe mer tilbake i tid heller. Jeg synes liksom det mangler litt med DA universet. Litt overraskende etter at de har jobbet så mye med Forgotten Realms. Føler egentlig at de akkurat hadde kommet til the good stuff, kjøttstykket i universet. Alt med Alvene sin egentlig historie, titanene osv, men så slutta det der med Trespasser og vi har ikke hørt ett fnugg siden. Tre år siden Trespasser i August, så begynner og bli ett stort savn. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Anthem ser helt kanon ut. Er vel spillet jeg har og fortsatt gleder meg mest til i tiden fremover. Og heldigvis ikke alt for lenge å vente Og i E3 sammenheng så var jaggu EA først ute med å annonsere cloud gaming på forskjellige enheter og en utvidelse av deres abonnements tjeneste. At en nå får tilgang til alle deres ny spill i tjenesten ala Xbox Game Pass er kult. Og jeg blir overasket om dette blir siste gang noen snakker om disse tjenestene under E3 i år. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Ble det sagt om utvidelsen av abonnements tjenesten kommer til både PC og konsoll, eller bare en av de? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Satte meg ned for å se EA sin E3 konferanse nå og det første jeg får kasta i trynet er fotball. Dette må da kvalifisere for voldsoffererstatning? Jeg er veldig hyped for Anthem, men er også veldig forberedt på at det kommer til å skuffe stort Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Jeg har ikke lest noe om spillet. Men det må minimum være åpen verden og pvp for at jeg skal orke å i det hele tatt lukte på det (Anthem). Nope, er ingen planer for PvP med det første. Det er og blir co-op og solo, med fokus på historie, karakterer og så videre, akkurat som i de andre spillene til BioWare. Jeg er veldig hyped for Anthem, men er også veldig forberedt på at det kommer til å skuffe stort Kommer nok sterkt ann på hva man forventer. Som det ser ut for meg her og nå er det veldig mange som enten ikke har peiling på hva det faktisk er, eller sammenligner det med Destiny utelukkende pga traileren vi fikk i fjor. Etter det jeg har sett, hørt og lest er det mye mer et "vanlig spill", bare med støtte for fire spillere. Jeg kommer til å spille det solo, og regner med en brukbar historie, brukbare karakterer og brukbart gameplay, som jeg er vant med fra andre BioWare-spill. De sa jo også at de har planer om å støtte det i lengre tid, så jeg dømmer ikke spillet ut fra release-versjonen heller. Eller rettere sagt dømmer jeg det fortløpende, ettersom mer content og patcher slippes. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) klipp haha, det er jo fake Endret 9. juni 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Traileren til Command & Conquer: Rivals har i skrivende stund 611 Likes og, øh, 9.300 Dislikes. Oooops... Kanskje ikke helt den mottakelsen de håpet på. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 De viste det frem på feil sted til absolutt feil tid. Hvorfor skulle et mobilspill få mer scenetid enn den største IPen deres? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 haha, det er jo fake Fant det her ang Resident evil 2 remake. https://www.usgamer.net/articles/08-06-2018-resident-evil-2-remake-release-date Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå