Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Unravel 2 blir vel vist frem i kveld. Det er jeg kanskje mest spent på. Også hadde det vært helt kanon hvis EA overrasket med The Saboteur 2. Stream. https://www.youtube.com/watch?v=qw16v3oGXso Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Mye bar som kommer til å bli vist. Det har jeg ingen tvil om. Men det spillet som jeg er mest spent på å se mere av er Anthem. Så det skal bli veldig spennende å se nå kl 20. Anthem må bli bra. Jeg synes Mass Effect: Andromeda var ganske bra, men BioWare har slitt en del de siste årene, og mange mener Anthem er siste sjanse til å vise at de fortsatt kan levere. Hvis det feiler tør jeg ikke tenke på hva fremtiden deres vil bli - eller alle franchisene deres, som Dragon Age osv. Hva vil skje med Dragon Age 4 hvis Anthem feiler? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) BFV Battle Royale confirmed Endret 9. juni 2018 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Svært lite gameplay....skuffende Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bare vent til Youtuberne og Snoop Dogg får prøve! Da laster de opp gameplayvideoer. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Pinlig dårlig presentasjon så langt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Unravel 2 ute allerede nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Mye bra nytt innhold til Battlefront 2 også, er innom i ny og ne og tar noen runder på PC. Da er det ikke utelukket i fremtiden enda heller Veldig lite fra BF V så langt, men det skulle vi få ett lite dypdykk i morra under MS konferansen, det blir spennende. Ellers spent på Respawn sitt kommende Star Wars spill. Unravel 2 var en fin overraskelse virket det som. Nå er jo dette gjennomsyret av totalt uinteressant sportsmani for min del Endret 9. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nytt Command & Conquer? Genialt. Til mobil... øh... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Var ikke slikt Command & Conquer jeg håpa på! Skuff.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Greier ikke å pumpe entusiasmen for Anthem altså. Multiplayer surret rundt noe enspiller greier ? Endret 9. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Endelig Bioware på scenen for første gang på mangfoldige år. EA har satt på en gullgruve i evigheter, men slakter den hver konferanse. Synd at det er for Anthem, og ikke ett nytt Dragon Age. Også synd at de går bort fra pure Single player, men Anthem høres ut som en grei balanse mellom begge deler. Endret 9. juni 2018 av Akrabra Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Destiny klone virker Anthem som.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Anthem må bli bra. Jeg synes Mass Effect: Andromeda var ganske bra, men BioWare har slitt en del de siste årene, og mange mener Anthem er siste sjanse til å vise at de fortsatt kan levere. Hvis det feiler tør jeg ikke tenke på hva fremtiden deres vil bli - eller alle franchisene deres, som Dragon Age osv. Hva vil skje med Dragon Age 4 hvis Anthem feiler? Jeg er redd for at Dragon Age allerede er tapt, til tross for at Inquisition hentet seg inn med noen fantastiske DLC som virkelig la godt grunnlag for fortsettelsen. EA virker ikke Interessert i at utviklerne sine lager den type spill, men vi får se hva fremtiden bringer. Kommer det en Dragon Age overraskelse nå så flipper jeg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Destiny klone virker Anthem som.. Ja bare med mer fyll rundt seg. Destiny ut ifra hva jeg har forstått er veldig tynt, både i historie og annet. Men ikke spilt det selv så vet ikke. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Så Anthem er et coop spill med maks 4 spillere, men man kan gå solo? Kan leve med det. Tross alt har Bioware spill hatt multiplayer før Baldurs Gate og Neverwinter Nights blant annet. Ja jeg poster mye nå! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 To be honest. Det ser ut som at Anthem kan bli gøy med en gjeng venner Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Meh! Ser underveldende ut. Ble aldri hypet på det i fjor i grunn. Ingenting endret seg i år 2 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bra at noen holder ballen rullende. Jeg må innrømme at Anthem ikke fenger helt, for min del. Jeg ville mye heller hatt et nytt DA, på tross av at mye kan sies om DA spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå