Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bar som kommer til å bli vist. Det har jeg ingen tvil om. Men det spillet som jeg er mest spent på å se mere av er Anthem. Så det skal bli veldig spennende å se nå kl 20.

Anthem bli bra. Jeg synes Mass Effect: Andromeda var ganske bra, men BioWare har slitt en del de siste årene, og mange mener Anthem er siste sjanse til å vise at de fortsatt kan levere. Hvis det feiler tør jeg ikke tenke på hva fremtiden deres vil bli - eller alle franchisene deres, som Dragon Age osv. Hva vil skje med Dragon Age 4 hvis Anthem feiler?

Lenke til kommentar

Mye bra nytt innhold til Battlefront 2 også, er innom i ny og ne og tar noen runder på PC. Da er det ikke utelukket i fremtiden enda heller :)

Veldig lite fra BF V så langt, men det skulle vi få ett lite dypdykk i morra under MS konferansen, det blir spennende. Ellers spent på Respawn sitt kommende Star Wars spill. Unravel 2 var en fin overraskelse virket det som. Nå er jo dette gjennomsyret av totalt uinteressant sportsmani for min del :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Endelig Bioware på scenen for første gang på mangfoldige år. EA har satt på en gullgruve i evigheter, men slakter den hver konferanse. Synd at det er for Anthem, og ikke ett nytt Dragon Age. Også synd at de går bort fra pure Single player, men Anthem høres ut som en grei balanse mellom begge deler.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Anthem bli bra. Jeg synes Mass Effect: Andromeda var ganske bra, men BioWare har slitt en del de siste årene, og mange mener Anthem er siste sjanse til å vise at de fortsatt kan levere. Hvis det feiler tør jeg ikke tenke på hva fremtiden deres vil bli - eller alle franchisene deres, som Dragon Age osv. Hva vil skje med Dragon Age 4 hvis Anthem feiler?

Jeg er redd for at Dragon Age allerede er tapt, til tross for at Inquisition hentet seg inn med noen fantastiske DLC som virkelig la godt grunnlag for fortsettelsen. EA virker ikke Interessert i at utviklerne sine lager den type spill, men vi får se hva fremtiden bringer. Kommer det en Dragon Age overraskelse nå så flipper jeg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...