Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) E3 2018 nærmer seg med stormskritt, og hva passer vel bedre enn en tråd hvor vi kan snakke om rykter, hvilke spill man gleder seg til å se, eller hva man håper å se. Liste med spill bekreftet å dukke opp. Dag og tidspunkt. Lørdag 9. juni - 20:00 EA Søndag 10. juni - 22:00 Microsoft Mandag 11. juni - 03:30 Bethesda Mandag 11. juni - 19:00 Square Enix Mandag 11. juni - 22:00 Ubisoft Tirsdag 12. juni - 00:00 PC Gaming Show Tirsdag 12. juni - 03:00 Sony Tirsdag 12. juni - 18:00 Nintendo Direct Hvor kan jeg se pressekonferansene, spør du? Vel, her. Twitch Og med det er det bare å glede seg til årets høydepunkt og belage seg på lange dager og lite søvn. Endret 8. juni 2018 av Crazy Joe Davola 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Hm... får ikke sett konferansen til Sony live, så håper jeg klarer å se den etter jobb uten å få spolert noe særlig. De andre burde gå greit. Men erfaringsmessig tror jeg at jeg dropper den PC gaming greia. Det har ikke akkurat vært høydepunktet av E3 før, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Ja, PC Gaming er nok den jeg sannsynligvis skipper også. Gleder meg veldig til Bethesda og hva de har å vise frem. Også er jeg veldig spent på å se Cyberpunk i aksjon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Kun 2 spill den her gangen som jeg gleder meg til å se å det er Battlefield V og Beyond Good and Evil 2. Nå vet jeg ikke helt hvilket spill BGE er, men traileren som jeg så gjorde meg interessert. Håper vi også får sett litt av multiplayer delen til BFV. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Så en teaser for et nytt Fallout-spill dukket opp i dag. Så kan man jo spekulere i hva det er for noe. Vi får ganske sikkert se mer av det på pressekonferansen til Bethesda. https://www.youtube.com/watch?v=-ye84Zrqndo 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 PC gaming show er vell klokko 00:00. 12 Juni 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Lurt å starte med EA og Microsoft I tradisjon tro kommer en av de til å drite så innmari på draget, at resten av E3 kommer til å bli overskygget av en hatstorm av en annen verden. edit: dere leste det her først !! Endret 8. juni 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 PC gaming show er vell klokko 00:00. 12 Juni Arigato. Fikset nå. Kopierte bare fra Gamer, så da skylder jeg på de Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Lurt å starte med EA og Microsoft I tradisjon tro kommer en av de til å drite så innmari på draget, at resten av E3 kommer til å bli overskygget av en hatstorm av en annen verden. edit: dere leste det her først !! Har ein følelse av at Microsoft faktisk gjør ein bra konferanse iår. Di har egentligt ikkje nåke valg, med tanke på kossen det har gått di siste åra. Trur nok det blir både Halo, Gears og Fable iår, men di må ha nåke ekstra også, trenger nåken ferske IP's. Halo har falt litt av hos meg, har ikkje spilt den siste enda, og det gjelder vell for gears og, men et nytt fable spill hadde vert gøy viss det blei gjort bra. Også trur eg nok Cyberpunk blir vist hos Microsoft. Men personligt gleder eg meg mest til Sony sin, Deep Diven di skal ha på di 4 spilla, veldi spent på ka som blir av Death Stranding. Endret 9. juni 2018 av Noiz Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det jeg ser frem til og håper på å se, må være The Last of Us 2, Red Dead Redemption 2, Battlefield V, Cyberpunk 2077, Fallout 67, Metro Exodus, og Spider-Man. Det er flere titler jeg har hatt på radaren noen sinne. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Jeg er mest spent på den fra EA, for å være ærlig. Vi har hatt så mange lekkasjer at jeg ikke aner hvor mye nytt vi faktisk kommer til å få. Konferansen til EA om noen timer kan være en indikasjon på om E3 blir bra eller ikke i år. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Kan du gi en kort oppsummering på hva slags lekkasjer det er snakk om? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Rage 2, Assassin's Creed: Odyssey, Battlefield V, Dead or Alive 6, Fallout 76, Forza Horizon 4, Pokemon: Let's Go Pikachu/Eevee, Fortnite (Switch, Just Cause 4 og Devil May Cry 5, for å nevne noen? Endret 9. juni 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Håper på annonsering av priskutt på Xbox One S. Alt jeg trenger. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Vil ha nytt Elder Scrolls, men skjer vel ikke enda.. 7 (!) år siden sist.. Ellers er jeg nok mest spent på Battlefield V, Cyberpunk 2077 og Read Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Har du prøvd Elder Scrolls Online? Likte det ikke da det kom, men Morrowind-expansionen er fantastisk, og Summerset-expansionen kom for bare noen dager siden. Spillet er MYE bedre nå enn ved launch, og minner sterkt om et "vanlig" Elder Scrolls. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Mye bar som kommer til å bli vist. Det har jeg ingen tvil om. Men det spillet som jeg er mest spent på å se mere av er Anthem. Så det skal bli veldig spennende å se nå kl 20. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Kjipt tidspunkt for Sony. Utenom Nintendo er det den eneste som er verdt å se. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Holder tradisjonen ved like i år også, og varmer opp til E3 med denne: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Rykte om Anthem 19 februar 2019 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå