Petter Stabell Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Hey, tenkte å spørre ekspertene (dere) om der har tips til en billig stue/medie pc som kun er tiltenkt å kobles til TV'en for n64/snes emulator samt noe streaming av hbo/eurosport? 2 krav: - Helst en prislapp under 1000,- - Må kjøre Windows da jeg har ferdig emulator-oppsett tilpasset Xbox kontrollere. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Hey, tenkte å spørre ekspertene (dere) om der har tips til en billig stue/medie pc som kun er tiltenkt å kobles til TV'en for n64/snes emulator samt noe streaming av hbo/eurosport? 2 krav: - Helst en prislapp under 1000,- - Må kjøre Windows da jeg har ferdig emulator-oppsett tilpasset Xbox kontrollere. Det du vil ha her finnes ikke til den prisen. Bruktmarkedet er vel nærmeste sted du kommer, dessuten koster fort Windows lisens det du ønsker å gi med mindre du finner en gammel boks som har dette installert allerede (ville uansett kjørt reinstallering for å unngå alle festligheter forrige eier måtte ha fått inn på maskinen). Edit: https://www.komplett.no/product/919680/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/barebone-m-hovedkort/intel-nuc-nuc6cayh-celeron-j3455?offerId=KOMPLETT-310-919680# + prisen for windows + ram og disk blir fort penger. Endret 29. mai 2018 av TGB Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Ja, jeg ville heller ha kjørt RetroPie på en Raspberry Pi. 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Ja, jeg ville heller ha kjørt RetroPie på en Raspberry Pi. Kan man kjøre Xbox kontrollerne på retropie? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 https://www.reddit.com/r/RetroPie/comments/5x38nq/will_a_wired_xbox_360_controller_work_with/ Ser slik ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå