Gå til innhold

Med iOS 12 vil Apple låse opp NFC-brikken for utviklere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke vanligvis så ivrig på å lese IT-avisen, men nylig så har også jeg merket meg at Tek.no redaksjonen er litt overivrige brukere av IT-avisen.

Flere artikler har først vært funnet av IT-avisen, for så å bli presentert senere hos Tek.no (gjelder denne her artikkelen også). Også Digi.no blir ivrig kopiert. Hvor ofte lager dere eget innhold?

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke vanligvis så ivrig på å lese IT-avisen, men nylig så har også jeg merket meg at Tek.no redaksjonen er litt overivrige brukere av IT-avisen.

Flere artikler har først vært funnet av IT-avisen, for så å bli presentert senere hos Tek.no (gjelder denne her artikkelen også). Også Digi.no blir ivrig kopiert. Hvor ofte lager dere eget innhold?

Har og oppdaget dette litt i det siste. Stasjonsvognutgaven av Tesla Model S var og plutselig på Tek rett etter ITavisen.

Forøvrig på tide at Apple lar deg bruke NFC til andre ting. Det har vi vel bare kunnet nå i en 6-7 år på android?

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært deilig å slippe alle disse QR og strekkodene som man må fikle med når man skal ombord i fly, buss og benytte lojalitetskort.

(Det ironiske blir vel at iPhone apper raskt blir oppdatert slik at man kan bruke NFC overalt, mens jeg som har Android med NFC som har vært åpen for utviklere i snart 8 år må fortsette å klare meg med alle disse strekkodene, because reasons.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at ITavisen også kopierer fra andre nokså ofte. Enkelte ganger lurer man på om det er direkte kopi og det har vært Google Translate eller lignende inne i bildet.

Lenke til kommentar

Slik har det vært en stund nå. Ikke uvanlig at jeg leser artikler på Tek.no som jeg har lest på ITavisen et par tre dager  tidligere.

For min del har Tek.no rett og slett blitt fryktelig uinteressant å besøke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Husk at ITavisen også kopierer fra andre nokså ofte. Enkelte ganger lurer man på om det er direkte kopi og det har vært Google Translate eller lignende inne i bildet.

Det har det nok utvilsomt vært med tanke på de utrolig rare setningene de til tider klarer å publisere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...