Disorder Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 2 spørsmål 1. Er det noen single her som ikke har Tinder? Isåfall, why not? 2. Er det alt i alt flere gutter som bruker appen enn det er jenter? Hører om Tinder hele tiden. Føles ut som "alle" har det, men vil vel egentlig tro at det er fåtallet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Har hatt, men som med alt annet så går jeg lei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) 2 spørsmål 1. Er det noen single her som ikke har Tinder? Isåfall, why not? 2. Er det alt i alt flere gutter som bruker appen enn det er jenter? Hører om Tinder hele tiden. Føles ut som "alle" har det, men vil vel egentlig tro at det er fåtallet? Tinder er en idiotisk app fordi alt går på trynefaktoren.. Så dersom du er ute etter et ligg, så er det en god tjeneste, men er du derimot er interessert i et skikkelig forhold, så ville jeg prøvd å finne en kvinner/menn på andre måter.. Jeg er 23 år, og har aldri hatt ei dame, fordi jeg er oppvokst i en kultur hvor det å ha sex før ekteskap ikke er tillatt, men også fordi jeg har slitet med det sosiale hele mitt liv. Har brukt tinder i den håp om å finne noen seriøse kvinner, men det er dessverre for det meste players der. Dette er dog en interessant undersøkelse: https://www.nrk.no/trondelag/ny-undersokelse-fra-ntnu_-tinder-gir-ikke-mer-tilfeldig-sex-1.14046284 Så til punktvis svar: 1: Fordi jeg ikke akkurat ser det på som en effektiv arena for å møte "seriøse" kvinner (har prøvd men failet, ikke noe vits å forsette heller fordi algoritmen til tinder er søppel). 2: Har ikke faktiske data, men av de dataene jeg har sett ser det ut som menn er majoriteten, dog skal man være forsiktig å uttale seg før man har sett offisielle tal: https://www.bustle.com/articles/154205-heres-how-many-women-vs-men-use-tinder Endret 29. mai 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Tinder går jo ikke noe mer på trynefaktor enn hva man gjør hvis man prøver å sjekke folk f. eks på byen. Faktisk vil jeg påstå at tinder har muligheten til å redusere trynefaktoren fordi brukerne kan skrive tekster som gjør at folk kan vurdere om interessene er like eller ikke (dog er det mange som ikke gjør det). Jeg kjenner flere som har funnet kjæreste (som etterhvert har blitt gift) via tinder, men som mye annet handler det om presentasjonen og bruk. Det kan dog være at området du er bosatt i har mange players, og at du dermed er uheldig. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Tinder er gull på tur, fungerer langt bedre i Asia feks enn her hjemme. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Har bare hatt smart phone i litt over 2 år nå, og i den tiden har jeg hatt dame. Så jeg har aldri fått testet ut Tinder. Tinder er gull på tur, fungerer langt bedre i Asia feks enn her hjemme. Jeg bor i Manila. Jeg hadde tidligere en roomie. Han brukte helgene på å gå rundt i de rikeste strøkene i byen med Location skrudd på, slik at han kunne matche med rike jenter. Endret 29. mai 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg har prøvd i to perioder, men gikk lei. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Har aldri hatt det, og eg reknar med at den dagen eg skulle finne på å installere det so er det heilt ute og ein ny og betre teneste har overtatt. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Prøv chaturbate, er det ikke det de kaller chatroulette? Endret 29. mai 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg er ikke interessert (kanskje heller ikke interessant for klientellet der). Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Tinder er gull på tur, fungerer langt bedre i Asia feks enn her hjemme. Vil tippe det har noe med at man skiller seg veldig ut i mengden der. Hvit, upløyd mark må jo være spennende for brudene der borte Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har Tinder, men vurderer å gi opp. Får match i ny og ne, men ingen svarer på meldinger. Har prøvd forskjellige metoder. Tror dessverre at de fleste jenter er der kun for å styrke sin egen selvtillit. Ellers får de så mange matcher at de rett og slett ikke ser meldingen min. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg har ikke prøvd det, og har ingen planer om det heller. Personlige bilder og info man legger i slike apper eller andre steder på nettet, kan og blir brukt av selskapene bak dem. Alt du skriver online blir logget og brukt til å danne en personlighets profil av deg. Selskapene sier de gjør det for å kunne forbedre produktet, samt levere tilpasset reklame....menne det er bare ên side av saken. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Hvor mange treff fører egentlig til noe som helst? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Støtter ikke dritt som bare støtter verdier basért på forfengelighet. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Av erfaring er det mest aktivitet på Tinder i helga og dagene før. Jeg brukte å få svar på de fleste samtalene jeg startet. Prøvde å lage unike åpningsmeldinger, som tydeligvis funket! For jeg kjenner meg ikke igjen i "sender melding men får aaaldri svar" Lenke til kommentar
Faller Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Støtter ikke dritt som bare støtter verdier basért på forfengelighet. Ergo, du "støtter" ikke sjekking på f. eks byen heller? Jeg vil argumentere at det er minst like forfengelig sammenlignet med Tinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå