Hombre Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg kjøpte ny Whitebox Cl50 her om dagen, men har hatt problemer med usb-portene.. De finner rett og slett ikke det de skal finne, noen som har no clues for hva for slags småfeil dette forhåpentligvis er??? I enhetsbehandling får jeg spørsmålstegn ved nettverkskontroller og Usb-kontroller.. Takker og bukker for tips Endret 14. desember 2003 av Hombre Lenke til kommentar
palh Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 installer service pack 4 og kryss fingrene.. Lenke til kommentar
Hombre Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 no plass å få lasta ned den? Lenke til kommentar
palh Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) no plass å få lasta ned den? div service packs rask side http://www.mimer.no/informasjon.asp?page=1...1,2100〈=1 edit: dersom du har W2000 da. xp derimot gidder jeg ikke bry meg med engang Endret 14. desember 2003 av palh Lenke til kommentar
Hombre Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 no plass å få lasta ned den? div service packs rask side http://www.mimer.no/informasjon.asp?page=1...1,2100〈=1 edit: dersom du har W2000 da. xp derimot gidder jeg ikke bry meg med engang Jeg har xp, men du liker ikke den forstår jeg??? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva med windows update? Lenke til kommentar
palh Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) no plass å få lasta ned den? div service packs rask side http://www.mimer.no/informasjon.asp?page=1...1,2100〈=1 edit: dersom du har W2000 da. xp derimot gidder jeg ikke bry meg med engang Jeg har xp, men du liker ikke den forstår jeg??? Prøvde Xp her om dagen. Når jeg var ferdig å installere så virket det lovende kjørte update restartet og når jeg kom tilbake i "windows" så hadde jeg ikke mus!!! tenk på det da.. musen er av merket. Microsoft Intellimouse 3.0! det er ganske godt gjort må jeg si. så da dreit jeg i det. aldri XP på denna gutten nei. edit: tenkte jeg skulle legge til at jeg lastet ned nye drivere og alt mulig.. det ville bare ikke la seg gjøre.. da gidde jeg f... og ghostet tilbake til w2000 igjen! Endret 14. desember 2003 av palh Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg kjøpte ny Whitebox Cl50 her om dagen, men har hatt problemer med usb-portene.. De finner rett og slett ikke det de skal finne, noen som har no clues for hva for slags småfeil dette forhåpentligvis er??? I enhetsbehandling får jeg spørsmålstegn ved nettverkskontroller og Usb-kontroller.. Takker og bukker for tips Prøv å høyreklikk på nettverkskontroller og Usb-kontroller-oppdater. Kan hende du trenger XP servicepack1 hvis det er usb 2.0 det er snakk om. Endret 15. desember 2003 av ghbing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vet hvordan det er, har CL50 selv. Jeg har XP og har enda ikke installer service pack. Du trenger service pack for å kunne innstallere driverene til usb portene. Jeg kan bruke mus fordi jeg har innstallert driver til den, men det er kun den som funker i portene. Straks jeg får meg service pack er problemet i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå