MrLuni Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg skjønner meg ikke på timeline i serien nå.. Darth Maul er i live. Dvs at handlingen må skje før/iløpet av Phantom Menace. Han er 20 år ish der kanskje? Anankin Skywalker er vell 7-8ish i Phantom Menace? Han må jo vare old as fuck når han møter Leia? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Skal mer til enn å kappe av underkroppen og sende ham ned en sjakt for å ta knekken på Maul. Så vidt jeg har skjønt er dette mellom ep 3 og 4. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Se "Star Wars: The Clone Wars"-serien, så får du vite mer om hva som skjer med Darth Maul etter The Phantom Menace! Anbefales egentlig uansett. Solo-filmen skjer vel ca 10-15 (maks) år før "A New Hope". Noe som vil si omtrent 19 år (?) etter The Phantom Menace. Han er da rundt 20, noe som ikke gjør han mye mer enn 30 something i A New Hope Endret 28. mai 2018 av Tomeito Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Jøss! Så Darth Maul overlevde? Kan han komme tilbake i Starwars filmene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Er vel planlagt 3 Solo filmer, basert på hvordan denne gjør det riktig nok. Jeg føler denne filmen har blitt ekstremt lite promotert, og har samtidig hatt en del problemer under innspillingen...og inntrykket er at besøkstallene er deretter. Litt synd siden jeg faktisk likte casten her svært godt og filmen var en eneste stor positivt opptur. Og så ble jeg jo litt tatt på senga av avsløringen i slutten der ja Endret 28. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jøss! Så Darth Maul overlevde? Kan han komme tilbake i Starwars filmene? Vel, filmen viser jo ikke at han dør. Og som sagt, ser du Clone Wars, så finner du ut dette. Hva som skjer videre skal jeg ikke avsløre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 De som virkelig hadde øyene med seg, så at Darth Maul visstnok hadde metall underkropp i filmen.Fikk ikke med meg det selv. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 De som virkelig hadde øyene med seg, så at Darth Maul visstnok hadde metall underkropp i filmen. Fikk ikke med meg det selv. I tillegg lagde beina noe "metallisk lyd" for å hinte til at han hadde mekaniske bein.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) De som virkelig hadde øyene med seg, så at Darth Maul visstnok hadde metall underkropp i filmen. Fikk ikke med meg det selv. Var vel en ganske treg panorering fra beina og opp var det ikke ? Eller har jeg alle forvridd hendelsesforløpet i hodet mitt? Når jeg såg beina var Darth Maul det første som slo meg, og jeg lengde nesten en sånn flau lyd i stolen der Endret 29. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Fun fact: Han Solo het egentlig bare Solo, men så jobbet han som fisker i norge-Norge ett år. 3 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg håpet egentlig på se han i denne filmen eller i en senere film. Har fått med meg tidligere at han ikke døde ep. 1. Derfor tenkte jeg kanskje han ville dukke opp igjen, med tanke på at han er en av de kuleste karakterene Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg skjønner meg ikke på timeline i serien nå.. Det er et eventyr! Derfor. (Og et lettvint og barnslig sådan, med morsomme dyr og andre idiotiske slap-stick hendelser gjennom hele serien. Jeg likte det ikke når jeg var 12, og jeg liker det ikke noe mer nå, for å si det sånn) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Vel, filmen viser jo ikke at han dør. Og som sagt, ser du Clone Wars, så finner du ut dette. Hva som skjer videre skal jeg ikke avsløre Uten å spoile noe blir det meste av løse tråder mellom Episode 3 og 4 blir nøstet opp i Star Wars: Rebels. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Ja, glemte å nevne den. Også å anbefale. Ser fram til den neste animerte serien som kommer snart (tror jeg) Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 jeg fikk helt plutselig lyst på solo brus med all solo snakkingen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg kjøpte meg en Solo når jeg såg den på kino. Tipper salget steg pittetlitt den uka xD 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg fikk endelig sett den i går. Kanskje litt vel barne-vennluig start men det tok seg opp. Jeg synes de gjorde det litt vel enkelt med hvordan Han klarte å kutte såpass ned på Kessel run men det får være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå