Gå til innhold

SMS-skriving på 3200

Chigu

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en 3200 i julegave til min kjære... Hun ønsker seg først og fremst en telefon som er kjapp og god å skrive meldinger med. Hun er svært misfornøyd med sin nåværende SE T300, som har vesentlig dårligere knapper enn N3210 som hun hadde før det igjen. Responsen er dessuten i likhet med de fleste SE-telefoner elendig. Det som er viktig er altså gode knapper og god respons. Utover dette ønsker hun kamera og god batterilevetid, så jeg tenkte N3200 kanskje var et godt valg. Noen som har prøvd denne telefonen evt. har noen andre gode forslag? Annet dilldall som bluetooth o.l. er ikke nødvendig.

Prisen på 3200 er allerede over smertegrensen, slik at det er helt uaktuelt med en telefon som koster mer enn 2500,-

Chigu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går sikkert fort å skrive når du først blir vande med tastane.. Kan sikkert vere litt hardt i begynnelsen, men skriver ein mange meldingar generelt burde dette gå fort, men om den er god å skrive meldingar med er ei anna sak :dontgetit:

Endret av scoom
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
uten abbonement eller med?

Uten abbonement

ville heller valgt panasonic g60...

G60 har ikke kamera

Chigu

panasonic g60 har "clikk-on" kamera, som kjører vga oppløsning. I de aller fleste tilfeller får du med dette kameraet på kjøpet, har selv g60 og er storornøyd.

Lenke til kommentar

er det VGA kamera på G60? rart til den prisen :) men en glad sak. ellers vil jeg vel legge til at jeg mener at nok 3200 kanskje ikke er den mest ergometirske (heeelt sikkert feil stava) mobilen med tanke på utforming av taster og sånn.. men en kan vel tilpasse seg alt.

torbjørn

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe en 3200 i julegave til min kjære... Hun ønsker seg først og fremst en telefon som er kjapp og god å skrive meldinger med. Hun er svært misfornøyd med sin nåværende SE T300, som har vesentlig dårligere knapper enn N3210 som hun hadde før det igjen. Responsen er dessuten i likhet med de fleste SE-telefoner elendig. Det som er viktig er altså gode knapper og god respons. Utover dette ønsker hun kamera og god batterilevetid, så jeg tenkte N3200 kanskje var et godt valg. Noen som har prøvd denne telefonen evt. har noen andre gode forslag? Annet dilldall som bluetooth o.l. er ikke nødvendig.

Prisen på 3200 er allerede over smertegrensen, slik at det er helt uaktuelt med en telefon som koster mer enn 2500,-

Chigu

Som jeg har sagt før men må bare si det igjen siden det virker som om ingen tror på det: HAr hun vært vant til å skrive på nokia telefoner før tar det ikke langt tid før hun venner seg til det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...