Chigu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg vurderer å kjøpe en 3200 i julegave til min kjære... Hun ønsker seg først og fremst en telefon som er kjapp og god å skrive meldinger med. Hun er svært misfornøyd med sin nåværende SE T300, som har vesentlig dårligere knapper enn N3210 som hun hadde før det igjen. Responsen er dessuten i likhet med de fleste SE-telefoner elendig. Det som er viktig er altså gode knapper og god respons. Utover dette ønsker hun kamera og god batterilevetid, så jeg tenkte N3200 kanskje var et godt valg. Noen som har prøvd denne telefonen evt. har noen andre gode forslag? Annet dilldall som bluetooth o.l. er ikke nødvendig. Prisen på 3200 er allerede over smertegrensen, slik at det er helt uaktuelt med en telefon som koster mer enn 2500,- Chigu Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 uten abbonement eller med? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ville heller valgt panasonic g60... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) dobbelpost... Endret 14. desember 2003 av Exstasy Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 uten abbonement eller med? Uten abbonement ville heller valgt panasonic g60... G60 har ikke kamera Chigu Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Sitter og tenker samme tanken.. fra før har hun CL50, den lille, søte (men ellers helt elendige) Siemens-telefonen. Kan få den for en tusenlapp ved å forlenge abonnement, så den virker jo ganske attraktiv.. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Går sikkert fort å skrive når du først blir vande med tastane.. Kan sikkert vere litt hardt i begynnelsen, men skriver ein mange meldingar generelt burde dette gå fort, men om den er god å skrive meldingar med er ei anna sak Endret 14. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 uten abbonement eller med? Uten abbonement ville heller valgt panasonic g60... G60 har ikke kamera Chigu panasonic g60 har "clikk-on" kamera, som kjører vga oppløsning. I de aller fleste tilfeller får du med dette kameraet på kjøpet, har selv g60 og er storornøyd. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du blir kjempefort vant til de tastene! Etter 1 eler 2 tekstmeldinger så er du vant til det:D HAr prøvd den, lagde navn på 30 bilder for ei vennine på mobilen hennes.. Man tenker ikke så mye over dte i det heletatt... Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 er det VGA kamera på G60? rart til den prisen men en glad sak. ellers vil jeg vel legge til at jeg mener at nok 3200 kanskje ikke er den mest ergometirske (heeelt sikkert feil stava) mobilen med tanke på utforming av taster og sånn.. men en kan vel tilpasse seg alt. torbjørn Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) H.kon er nå kronet! (lol) Til kongen av bumping..! Endret 15. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe sårry tadcomp, som du ser på antall inlegg er jeg ganske noob på forumet, og har ikke ler meg alt skikkelig enda Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kamera og gode taster henger som oftest ikke sammen i lavprisklassen. Men klarer man seg uten kamera vill jeg tatt en titt på Nokia 3100,den beste i sin prisklasse. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Men klarer man seg uten kamera vill jeg tatt en titt på Nokia 3100,den beste i sin prisklasse. Der sa du det! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg vurderer å kjøpe en 3200 i julegave til min kjære... Hun ønsker seg først og fremst en telefon som er kjapp og god å skrive meldinger med. Hun er svært misfornøyd med sin nåværende SE T300, som har vesentlig dårligere knapper enn N3210 som hun hadde før det igjen. Responsen er dessuten i likhet med de fleste SE-telefoner elendig. Det som er viktig er altså gode knapper og god respons. Utover dette ønsker hun kamera og god batterilevetid, så jeg tenkte N3200 kanskje var et godt valg. Noen som har prøvd denne telefonen evt. har noen andre gode forslag? Annet dilldall som bluetooth o.l. er ikke nødvendig. Prisen på 3200 er allerede over smertegrensen, slik at det er helt uaktuelt med en telefon som koster mer enn 2500,- Chigu Som jeg har sagt før men må bare si det igjen siden det virker som om ingen tror på det: HAr hun vært vant til å skrive på nokia telefoner før tar det ikke langt tid før hun venner seg til det.. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 eeeee, jula er over nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja det er sant.. Men jeg har ikke sett noe "konklusjon" eller hva han bestemte seg for å kjøpe.. Lurer litt på det... Lenke til kommentar
2m Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Hvis du slenger på 500 spenn til, så får du jo Sony ericsson Z600 som er topp ! Du får jo den på www.abcmobil.no for 3009 kr da. Endret 18. januar 2004 av 2m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå