Cocola Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hei, for ca 2 måneder siden så søkte jeg på en jobb som jeg veldig gjerne vil ha. Jeg fikk aldri svar og har da gått ut i fra at jeg ikke var aktuell. Nå ser jeg at de lyser ut 2 nye stillinger på samme jobben. Tror dere det bare er bortkastet tid og søke igjen? Dette er en jobb jeg veldig gjerne vil ha. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Søk, men ikke bruk samme søknad. Ha høy fokus på dine motivasjoner for jobben slik at dette kommer godt fram i søknaden. Lykke til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hvis det er to nye stillinger og ikke den samme stillingen igjen, er det bare å søke. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Det er to nye stillinger til akkurat samme jobb. Jeg prøver igjen, og tar med meg tipsene fra dere. Takk! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Da vet jeg ikke om jeg hadde orket å bruke tid på det. Men hvis det er en jobb du har veldig lyst på, er jo den potensielle oppsiden stor relativt til hva du ofrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå