Sortlandsposteien Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg har nylig kjøpt meg en golf 2014 highline. Ble opplyst fra selger at denne hadde adaptiv cruise kontroll. Står blant annet i annonsen. Men på en sjekk hos møller jeg har tatt i etterkant viser det seg at den ikke har ACC. Er dette noe jeg kan kreve å få etterinnstallert, eller skal jeg kreve å få tilbakebetalt en erstatningsum? Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 ja, helt klart. Hvis dette er noe selger har reklamert for kan du kreve å få ACC ettermontert eller evt. heve kjøpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Stod det spesifikt at den hadde adaptive cruise control? ACC kan bety automatic climate control. Lenke til kommentar
Sortlandsposteien Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Det stod spesifikt adaptiv cruise control i annonsen. Har også vitne på at selger informerte meg om det Lenke til kommentar
joka Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) adaptive cruise skal ha en slik knapp/symbol: Endret 28. mai 2018 av joka Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Du kan nok ikke heve kjøpet eller kreve det ettermontert, men du kan kanskje få et prisavslag. Vet ikke hvor mye det koster å ettermonterte hvis det er mulig, men mer enn 5000 tviler jeg på at du får i avslag selv om det skulle koste mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå