CALIE Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvordan l;ser man dette... Jeg g[r inn i DOS og skriver inn den gode gamle format c: kommandoen men f[r i svar at: Format cannot run because the volume in this is in use by another process. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Windows lar deg ikke slette partisjonen som du har windows installert på så lenge du er inne i os'et. Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 s[... hva m[ jeg gj;re... Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 hvordan formaterer jeg uten at jeg er i OSet da... Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vel, hvis du skal slette partisjonen du har OS på. må du jo legge inn et annet os. start opp med en boot cd, til det oset du vil ha. og slett partisjonen der. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvis ikke filsystemet er NTFS, kan du bruke en vanlig oppstartsdiskett for win98. Start opp med en slik, og formater i vei. Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 takker... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller så kan du jo skaffe deg Partition Magic 8.0 da kan du gjøre om på partisjonene men du er i xp. Men hvis du skal formatere c: så må du enten boote fra cd'en eller bruke oppstartsdisketter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå