Bjarnemann Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hei! Kjapt spørsmål som kan være greit å få klarhet i: Hvis du har en telefon som er IP67/-68-sertifisert, har du da noe du skulle sagt om den blir vannskada? Har alltid trodd at man ikke hadde det, at sleipe selskap og forhandlere sneik seg unna, men etter å ha lest noen artikler, begynner jeg å få inntrykk av at det går på garantien likevel. Noen som har peiling? Har en S8, derfor jeg spør. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hei! Kjapt spørsmål som kan være greit å få klarhet i: Hvis du har en telefon som er IP67/-68-sertifisert, har du da noe du skulle sagt om den blir vannskada? Har alltid trodd at man ikke hadde det, at sleipe selskap og forhandlere sneik seg unna, men etter å ha lest noen artikler, begynner jeg å få inntrykk av at det går på garantien likevel. Noen som har peiling? Har en S8, derfor jeg spør. Mener at det ikke dekkes.Har kanskje noe med at når de sier den tåler å ligge 30 min i én meters dybde, så er det til opplysning. De kan jo ikke vite om denne har ligget i en lomme under en dykkertur på mange meters dybde 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Er det jeg tenker også. Kan også ha ødelagt den helt fint på egenhånd. Okei, takk for svar, da kommer jeg til å fortsette å behandle telefonen som om den ikke er vanntett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå