AfterGlow Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 – Vi har ikke vært flinke nok, innrømmer studioet.Dette er forbedringene PUBG-utvikleren nå jobber med Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Too late! Til høsten er PUBG like langt nede som h1z1(ironisk nok har hatt n opptur på PS4). Litt for opptatt av Loot Crates over faktisk alt annet som er viktig. Lenke til kommentar
etreX Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Spillet er bare dårlig. Hypen er over, det var spennende i starten, men nå viser det seg hva spillet egentlig er. Basically en løpesimulator, rng basert kjedelig fps med forferdelig netcode. Men, de kan hente seg inn igjen med det nye mindre mappet og en nettverksløsning som ikke tilsvarer 200+ ms. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ikke bare sliter de med grunnleggende som ytelse og nettkode men innhold! Det nye jungel kartet har jo tatt evigheter å få fram. Fortnite kommer med nye ting nesten daglig. Siste nå var egen modus med jet packs og før det var Thanos modus. Hvis en stor utvikler begynner med battle royale tror jeg PUBG forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Subsofa Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ikke bare sliter de med grunnleggende som ytelse og nettkode men innhold! Det nye jungel kartet har jo tatt evigheter å få fram. Fortnite kommer med nye ting nesten daglig. Siste nå var egen modus med jet packs og før det var Thanos modus. Hvis en stor utvikler begynner med battle royale tror jeg PUBG forsvinner. nå skal det jo sies at pubg kjører event modes støtt og stadig de også. Lenke til kommentar
Sebastiana Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ikke bare sliter de med grunnleggende som ytelse og nettkode men innhold! Det nye jungel kartet har jo tatt evigheter å få fram. Fortnite kommer med nye ting nesten daglig. Siste nå var egen modus med jet packs og før det var Thanos modus. Hvis en stor utvikler begynner med battle royale tror jeg PUBG forsvinner. nå skal det jo sies at pubg kjører event modes støtt og stadig de også. Så skal det jo sies at de kopier flere fortnite ltm Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ikke bare sliter de med grunnleggende som ytelse og nettkode men innhold! Det nye jungel kartet har jo tatt evigheter å få fram. Fortnite kommer med nye ting nesten daglig. Siste nå var egen modus med jet packs og før det var Thanos modus. Hvis en stor utvikler begynner med battle royale tror jeg PUBG forsvinner. Black ops 4 kommer med Battle Royal til høsten, det er en Trippel A utvikler! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ikke bare sliter de med grunnleggende som ytelse og nettkode men innhold! Det nye jungel kartet har jo tatt evigheter å få fram. Fortnite kommer med nye ting nesten daglig. Siste nå var egen modus med jet packs og før det var Thanos modus. Hvis en stor utvikler begynner med battle royale tror jeg PUBG forsvinner. nå skal det jo sies at pubg kjører event modes støtt og stadig de også. Eneste eventen jeg synes var gøy var 8vs8, utenom det har det vært ganske meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå