AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Heisann. Har fått en helvetes sår på tunga, umulig å svelge (tilogmed spytt), og flass på innsiden av leppa. Greit nok, men jeg kan ikke spise/drikke, og har ikke spist på snart 2 dager, har vert i helga å tatt amfetamin med noen kompiser da plutselig disse symptomene dukket opp, helt jævlig.. Ja, deter min egen feil og det er svært lite bra, men nå gjorde jeg det da.. så ønsker jeg å bli kvitt dette drittet nå, men før jeg tørr å bestille legetime vil jeg være sikker på at liksom ikke bare helt ut av det blå av en blod/urinprøve bare; «oiii, her ser jeg jammen meg amfetamin gitt» så har det hendt med to kompiser i år at de mistet førerkort fordi de skulle avlegge urinrpøve men fikk flere utslag. Kjørte ikke i rusa tilstand, men legen har plikt om å melde fra til fylleslegen dersom han/hun ser potensielt misbruk... har ikke tatt noe siden natt til lørdag. Tok jo en del mengde, men siste linja var vel 02:30 tiden. Vel, takker for alle svar, håper noen bil svare litt raskt så jeg kan få bestilt en legetime Anonymous poster hash: c7e98...96c Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg tipper at om du drar til legen, blir du bra allerede om ei uke, mens det uten behandling tar hele 7 dager. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Drikk masse vann. Spis is, det er varmt. Slapp av. Se ann om noen dager. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Høres ut som vanlige virussår... Etter amf er ofte immunforsvar svekket, eventuelt er det etsesår om du spiste noe, men det tviler jeg på. Sjelden amf så hissig eller etsende. Er nok virussår som går over av seg selv. Om du går til legen med et sånt virussår, så behandler han bare det, null urinprøve osv der de sjekker sånt. Kameratene dine har vært til rus-oppfølging, man har full frihet til å nekte rusprøve, så kameratene dine har blitt lurt sannsyneligvis av politi. Mulig reglene har endret seg, men for en prøve dersom man ikke har kjørt bananas i trafikk er frivillig, og man må erklere og signere et papir, dersom man nekter å signere er ikke prøven gyldig. Anonymous poster hash: 3f424...b41 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det burde være forbudt å nekte slike blodprøver. Forbudet vil være en "menneskerettighet" for oss andre! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Ja det suger å bo i et fritt land... I Saudi Arabia hadde de halshugget deg, og tatt blodprøve av restene... Anonymous poster hash: 3f424...b41 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Ja, det suger virkelig at rusa kjeltringer kan nekte slike prøver. Tviler ikke et øyeblikk at jeg ville bli halshugget i Saudi. Jeg er ateist - selv om jeg ikke ser sammenhengen med ateisme og blodprøve. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Hvordan skal man se om folk bruker rus... Enkelte kan gå kledd i dress og slips, og rolex og fortsatt bruke kokain... Du vil altså at folk skal bli avkrevd blodprøve på samme måte som å blåse i alkometer? Anonymous poster hash: 3f424...b41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Det er når man har synlig mistanke på fyllekjøring eller rus at man kan kreve blodprøve... Dvs i kollisjoner, uvettig kjøring i siksakk osv... Vannvittig store pupiller, vil vel føre til et spørsmål, men ingen blodprøve. Det er helt teit at en fyr skal miste lappen fordi han tilfeldigvis var på en fest. Samme om det var amf eller øl. Anonymous poster hash: 3f424...b41 2 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det burde være forbudt å nekte slike blodprøver. Forbudet vil være en "menneskerettighet" for oss andre! Dette her er temmelig irrelevant for tråden. 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Det er når man har synlig mistanke på fyllekjøring eller rus at man kan kreve blodprøve... Dvs i kollisjoner, uvettig kjøring i siksakk osv... Vannvittig store pupiller, vil vel føre til et spørsmål, men ingen blodprøve. Det er helt teit at en fyr skal miste lappen fordi han tilfeldigvis var på en fest. Samme om det var amf eller øl. Anonymous poster hash: 3f424...b41 Det teite er at en fyr kan være på fest, ruse seg og ha lov til å nekte å avgi blodprøve. En sånn fyr skal fratas lappen! Endret 28. mai 2018 av ChiaroScuro Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det burde være forbudt å nekte slike blodprøver. Forbudet vil være en "menneskerettighet" for oss andre! Dette her er temmelig irrelevant for tråden. OT, Ja, men det står nå der. Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Sår er ikke bare sår - sår fremkalt av virus har en annerledes presentasjon enn sår fremkalt av kjemisk irritasjon/skade...og det vil legen ofte se forskjell på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Det er når man har synlig mistanke på fyllekjøring eller rus at man kan kreve blodprøve... Dvs i kollisjoner, uvettig kjøring i siksakk osv... Vannvittig store pupiller, vil vel føre til et spørsmål, men ingen blodprøve. Det er helt teit at en fyr skal miste lappen fordi han tilfeldigvis var på en fest. Samme om det var amf eller øl. Anonymous poster hash: 3f424...b41 Det teite er at en fyr kan være på fest, ruse seg og ha lov til å nekte å avgi blodprøve. En sånn fyr skal fratas lappen! ganske jødisk kommentar hah, blir som å si at en som drikker i helgene burde bli fratatt lappen. Anonymous poster hash: c7e98...96c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Det er når man har synlig mistanke på fyllekjøring eller rus at man kan kreve blodprøve... Dvs i kollisjoner, uvettig kjøring i siksakk osv... Vannvittig store pupiller, vil vel føre til et spørsmål, men ingen blodprøve. Det er helt teit at en fyr skal miste lappen fordi han tilfeldigvis var på en fest. Samme om det var amf eller øl. Anonymous poster hash: 3f424...b41 Det teite er at en fyr kan være på fest, ruse seg og ha lov til å nekte å avgi blodprøve. En sånn fyr skal fratas lappen! Trolling eller? Enten det eller en av det herlige Avholdsfolket..... Ellers ville hele befolkningen minus de få prosentene asosiale avholdsfolk som dør tidlig pga depresjon og ensomhet miste lappen... Anonymous poster hash: 3f424...b41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Er nok en av disse herlige avholdsfolk.... http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/avholdsmennesker-dor-av-ensomhet-2509313 Hør på Legen, drikk nyt livet og lev et innholdsrikt liv... Anonymous poster hash: 3f424...b41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå