Gå til innhold

Mp3 spiller med "Resume"


Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har Creative Muvo som jeg mest bruker til avspilling av lydbøker. Det som suger med denne er at den ikke har "resume" funksjon. Virkelig irriterende å måtte "lete" seg frem for hver gang jeg slår den på.

Vet noen om BenQ har en resume, eller noe som gjør det lettere å finne frem til hvor en var???

 

Denne haster litt da tilbudet går ut om 1 time :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creative Jukebox 3 har iallefall den muligheten. Testet det nå. uavhengig om batteriet og nettspenningen er der i hele tatt. Satte på en sang, skrudde den av, tok ut støpselet, ventet et par min, satte det inn igjen og spilleren begynte der den slapp på den akuttelle sangen.

 

Unngå for all del ipod hvis du skal ha lydkvalitet :p

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Unngå for all del ipod hvis du skal ha lydkvalitet :p

Denne bør du forklare bedre! :roll:

Har selv en 40GB iPod og kan slettes ikke klage på lyden i denne.

 

Men du kan selvsagt få dårlig lyd i hvilken som helst bærbar spiller ved å kode musikken i veldig lav bitrate.

Men da er det musikken og ikke avspilleren som er problemet!

Lenke til kommentar

Den scorer "bra" på lydkvalitet på vanlige "standalone" tester.. Da ipod'en har det gode ryktet som den har, da ingen "tør" å trekke dens kvaliteter i tvil.

 

Men i tester der flere spillere testes samtidig, å da blindtester, så har den kommet dårlig ut, dårligst ut også i en test.

 

Skal prøve å finne noen referanser etterpå. Skal spise nå :)

 

 

 

Edit:

 

Jeg sier ikke at ipod er et dårlig produkt, for det er den ikke, jeg snakker bare om lydkvalitetsdelen.

 

I den siste store testen av mp3spillere i hjemmepc (ja hjemmepc, også?), så blindtestet de alle spillerne på lydkvaliteten. Ipoden kom dårligst ut der.

 

Holdt på å søke litt nå, men finner den ikke, det var iallefall et stort engelsk blad som testet mp3spillere. Der blindtestet de også, hvor ipod'en kom like over midt på treet. Men når ipod'en er blandt de dyreste, så bør den score høyere på lydkvalitetsdelen..

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

iRiver har den funksjonen du er på jakt etter. Lydkvaliteten fremstår også som ganske god i mine ører. Selv har jeg 256MB-versjonen iFP-190TC, men du får dem med både større og mindre minne. Små og sexy er de også ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...