Gunder1 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm, jeg har Creative Muvo som jeg mest bruker til avspilling av lydbøker. Det som suger med denne er at den ikke har "resume" funksjon. Virkelig irriterende å måtte "lete" seg frem for hver gang jeg slår den på. Vet noen om BenQ har en resume, eller noe som gjør det lettere å finne frem til hvor en var??? Denne haster litt da tilbudet går ut om 1 time Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ingen som vet om "resume" er en standard ting på mp3 spillere? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ingen som vet om "resume" er en standard ting på mp3 spillere? iPod starter der du slapp når du skrur den av (avhengig av at du fortsatt har batteri på spilleren). Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 ok, noen som vet om BenQ har denne muligheten? Finner ingen tester/reviews av denne (ingen skikkelige iallefall) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Creative Jukebox 3 har iallefall den muligheten. Testet det nå. uavhengig om batteriet og nettspenningen er der i hele tatt. Satte på en sang, skrudde den av, tok ut støpselet, ventet et par min, satte det inn igjen og spilleren begynte der den slapp på den akuttelle sangen. Unngå for all del ipod hvis du skal ha lydkvalitet Endret 15. desember 2003 av JoaJoa Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Unngå for all del ipod hvis du skal ha lydkvalitet Denne bør du forklare bedre! Har selv en 40GB iPod og kan slettes ikke klage på lyden i denne. Men du kan selvsagt få dårlig lyd i hvilken som helst bærbar spiller ved å kode musikken i veldig lav bitrate. Men da er det musikken og ikke avspilleren som er problemet! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Den scorer "bra" på lydkvalitet på vanlige "standalone" tester.. Da ipod'en har det gode ryktet som den har, da ingen "tør" å trekke dens kvaliteter i tvil. Men i tester der flere spillere testes samtidig, å da blindtester, så har den kommet dårlig ut, dårligst ut også i en test. Skal prøve å finne noen referanser etterpå. Skal spise nå Edit: Jeg sier ikke at ipod er et dårlig produkt, for det er den ikke, jeg snakker bare om lydkvalitetsdelen. I den siste store testen av mp3spillere i hjemmepc (ja hjemmepc, også?), så blindtestet de alle spillerne på lydkvaliteten. Ipoden kom dårligst ut der. Holdt på å søke litt nå, men finner den ikke, det var iallefall et stort engelsk blad som testet mp3spillere. Der blindtestet de også, hvor ipod'en kom like over midt på treet. Men når ipod'en er blandt de dyreste, så bør den score høyere på lydkvalitetsdelen.. Endret 15. desember 2003 av JoaJoa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 iRiver har den funksjonen du er på jakt etter. Lydkvaliteten fremstår også som ganske god i mine ører. Selv har jeg 256MB-versjonen iFP-190TC, men du får dem med både større og mindre minne. Små og sexy er de også Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Dough, jeg bestilte den kl 2300... Kanskje jeg må avbestille den Er det INGEN som sitter med en BneQ 128mb som vet om det er RESUME" eller noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg bestilte til slutt Asono beatsounds 256 mb, den hadde alt jeg trenger og mer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi har faktisk en 'Lyd, lydkort, høyttalere, musikk'-del I dette tilfellet skulle den vært brukt Stenges grunnet feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg