vindmølle Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Kronos Digital Entertainments Fear Effect-spill var en skamløs grafikkfest for voksne.FEATURE: Det nærmeste den første PlayStation kom Uncharted Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Eller kan noen av oss fortsatt tenke oss hvordan det kan ha vært å spille Fear Effect 1 eller Fear Effect 2 da de nettopp kom ut og grafikken til disse spillene kanskje var noe av det aller beste man hadde frem sett til da? Jeg husker jeg kjøpte og spilte Fear Effect 1 når det akkurat kom ut her til lands (dobbel cd boks, 2 cd'er), var interessant spill og grafikk, kult, nytt og spennende gameplay, klarte til slutt å fullføre det. Hadde kanskje fått enda mer ut av det hvis jeg hadde mer kjennskap rundt asiatisk historie, referanser o.l. Hadde tidligere spilt Resident Evil serien og Silent Hill på PS1. Husker vi synes grafikken på den tiden var veldig bra på PS1, i forhold til alt annet. Endret 27. mai 2018 av Rolf Rolfsen Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Synd Fear Effect Sedna er helt bedritent i forhold til de to originale Fear Effect spillene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå