a.nda Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Noen andre som skal ha eksamen i rettslære 2 på tirsdag neste uke? Lenke til kommentar
Juss_Girl09 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hei, jeg har også eksamen i Rettslære 2 på eksamen på tirsdag becheir. Har noen noen ideer til evt. tema, og hvordan vi skal kunne ta for oss forumleringen "drøft de rettslige problemstillingene"? Lenke til kommentar
a.nda Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Hei, jeg har også eksamen i Rettslære 2 på eksamen på tirsdag becheir. Har noen noen ideer til evt. tema, og hvordan vi skal kunne ta for oss forumleringen "drøft de rettslige problemstillingene"? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Men hva synes du om forbredelsen? Sett deg inn i: - reglene om mangler i forbrukerkjøpsloven - personopplysningsloven av 2000 og retten til privatliv - reglene om inhabilitet og klage i forvaltningsloven Lenke til kommentar
Juss_Girl09 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hei, jeg har også eksamen i Rettslære 2 på eksamen på tirsdag becheir. Har noen noen ideer til evt. tema, og hvordan vi skal kunne ta for oss forumleringen "drøft de rettslige problemstillingene"? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Men hva synes du om forbredelsen? Sett deg inn i: - reglene om mangler i forbrukerkjøpsloven - personopplysningsloven av 2000 og retten til privatliv - reglene om inhabilitet og klage i forvaltningsloven Jeg var ikke forberedt for personopplysningsloven og retten til privatliv. Jeg var ganske sikker på at avtaleretten skulle komme i sammenheng med erstatning og evt. forbrukerkjøp. Jeg er ikke fornøyd med forvaltning eller forbrukerkjøp. Hva tenker du? Lenke til kommentar
a.nda Skrevet 28. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2018 Hei, jeg har også eksamen i Rettslære 2 på eksamen på tirsdag becheir. Har noen noen ideer til evt. tema, og hvordan vi skal kunne ta for oss forumleringen "drøft de rettslige problemstillingene"? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Men hva synes du om forbredelsen? Sett deg inn i: - reglene om mangler i forbrukerkjøpsloven - personopplysningsloven av 2000 og retten til privatliv - reglene om inhabilitet og klage i forvaltningsloven Jeg var ikke forberedt for personopplysningsloven og retten til privatliv. Jeg var ganske sikker på at avtaleretten skulle komme i sammenheng med erstatning og evt. forbrukerkjøp. Jeg er ikke fornøyd med forvaltning eller forbrukerkjøp. Hva tenker du? Delevis enig, men nå som jeg har sett på det, så tror jeg ikke det blir så altfor ille egt. Hva gjør du for å forbrede deg? Lenke til kommentar
Juss_Girl09 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Hei, jeg har også eksamen i Rettslære 2 på eksamen på tirsdag becheir. Har noen noen ideer til evt. tema, og hvordan vi skal kunne ta for oss forumleringen "drøft de rettslige problemstillingene"? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Men hva synes du om forbredelsen? Sett deg inn i: - reglene om mangler i forbrukerkjøpsloven - personopplysningsloven av 2000 og retten til privatliv - reglene om inhabilitet og klage i forvaltningsloven Jeg var ikke forberedt for personopplysningsloven og retten til privatliv. Jeg var ganske sikker på at avtaleretten skulle komme i sammenheng med erstatning og evt. forbrukerkjøp. Jeg er ikke fornøyd med forvaltning eller forbrukerkjøp. Hva tenker du? Delevis enig, men nå som jeg har sett på det, så tror jeg ikke det blir så altfor ille egt. Hva gjør du for å forbrede deg? Hei, jeg fikk aldri kommet tilbake til deg angående hvordan jeg forberedte meg. Men .. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Apeninja Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Noen som skal ha muntlig eksamen i rettslære 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå