Svenskmedborgare Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 Är Bemann AS seriös rekryterare? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) http://www.jobbjakt.no/vikarbyra.htm Ikke vært borti "Benamm AS". Du må vurdére seriøsiteten selv. Endret 31. mai 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Svenskmedborgare Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 Nu har jag registrerat mig på Adecco, Jobzone, Manpower, Randstad AS... Har lagt in mitt CV där också. Räcker det eller bör jag ändå försöka fixa ett personligt möte? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Gjør alt du kan for å få et personlig møte ^^ Det er der "magien" skjer. Det er da du må "prove your worth". Jeg vil våge å påstå at hvis du bare lar CV'en ligge som én av 10 000-vis, så er sjansene nærmest lik null til at de ringer deg opp. Med mindre det er en CV spekket med kvalifikasjoner og referanser til relevante yrker. Ligg på telefonen hele døgnet! Endret 31. mai 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Svenskmedborgare Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 Problemet är att jag har ett svenskt telefonbolag och då kostar det 3 kr/minut eller samtal. Men ja, jag ringer dem 2 gånger per dag vardera... Alltså 8 samtal per dag... En gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. Jag ska försöka fixa flera personliga möten Hoppas kan man alltid göra men jag har inte höga förväntningar. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Åj! Da forstår jeg skepsisen. Hmm, tja, kanskje du kunne sende e-poster? Prøv alt! Lenke til kommentar
Svenskmedborgare Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 Jag känner mig ändå ganska övertygad om att jag får jobb någonstans i Augusti/September om jag inte får jobb nu i Juni. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Min erfaring er den at hvis du er "på", konstant sjekker alt av annonser og tar alle muligheter, så går det ikke mange ukene eller månedene før du får jobb ett eller annet sted. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Hvor lett det er å få jobb, avhenger i stor grad av hvor du leter. I de større byene kan det være vanskelig, spesielt som ufaglært. Er du derimot villig til å jobbe i Nord-Norge, kan det være greit å få en jobb for eksempel i butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå