eNero Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg har prøvd å følge oppskrifter som denne for å endre build.prop med recoverry på min Samsung Galaxy S8 uten å roote. Jeg har lagt inn TWRP med Odin, bootet i recovery-modus. Så har jeg brukt ADB til å trekke ut build.prop og legge den tilbake. Har kjørt adb shell, og gitt rettigheter til build.prop med kommandoen chmod 644. Hver gang jeg gjør dette ender det med boot loop, altså at mobilen restarter etter første oppstartsbilde. Jeg må da gjennopprette orginalstsus med Odin. Har gjort det minst 6 ganger nå. Jeg har også prøvd å kjøre chmod 644 og chmod 755 på build.prop med TWRP. Jeg har prøvdee å hente ut build.prop og legge den tilbake uendret, men med samme resultat. Er det andre som har fått denne metoden til å fungere? Noen som har forslag til hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hva er det du vil endre i build.prop? Lenke til kommentar
eNero Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Hva er det du vil endre i build.prop?Det er egentlig ikke viktig, men jeg vil ha mulighet for flere brukere. Problemet oppstår som sagt selv om jeg ikke endrer noe. Lenke til kommentar
eNero Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg vil legge til: fw.max_users=3 fw.show_multiuserui=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå