AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hei! Gutt på 18 år her. Ble forkjøla for to uker siden med feber, vondt i halsen og vondt i hodet. Etter at jeg begynte å bli frisk begynte det å svi på tuppen av penis når jeg tisset. Dette i seg selv var bare litt irriterende, da jeg merket ingenting utenom ved vannlating. Etterhvert gikk dette over, og gikk en dag uten å merke noe. Men nå gjør det vondt i selve penis, litt lengre nede ved roten. Jeg kan merke at det gjør litt vondt når jeg ligger, men spesielt når jeg står eller "putter trykk" på høyre bein kan det gjøre vondt. Det gjør ikke uutholdelig vondt, men nok til at jeg føler at livskvaliteten blir påvirket. Skal til legen på mandag, men lurer bare på om dere har noen tips til hva det evt kan være? Noe jeg burde være ekstra forsiktig med eller noe? Takker for alle svar Anonymous poster hash: 12a80...201 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Kjønnsykdom, eller annen infeksjon? Anonymous poster hash: 07519...af8 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Kjønnsykdom, eller annen infeksjon? Anonymous poster hash: 07519...af8 Trådstarter her Vet virkelig ikke. Når jeg fikk dette, var det en måned siden jeg hadde samleie sist. Anonymous poster hash: 12a80...201 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Tok du medisiner da du var syk? Når man snakker om ung+smerter i penis, så er det kjønnssykdommer som står på pallen, dog kan noen reagere på antibiotika. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hold oss oppdatert når du har vært hos legen. Dette er et emne som kan angå veldig mange, men som velger å lide i stillhet fordi de synes det er pinlig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Kan høres ut som UVI. Da får man sviende, stikkende smerter ved vannlating. Ved trykk på området kan man også få smerter om man har uvi. Anonymous poster hash: 54b8b...c14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå