kjortiss Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg skal nå rett før juletiden kjøpe meg kamera.. Prisen på disse 2 er jo lik og specsa er vel også veldig like.. Sony sitt har 3x zoom mens Canon har 2x. Men hvilket av disse bør jeg velge? Trenger litt hjelp.. Takk takk.. GOD JUL BTW!! Lenke til kommentar
coban Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 FERRARI RØDT DSCP8!!!!! DRIT TEEERT Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) FERRARI RØDT DSCP8!!!!! DRIT TEEERT hvis jeg skal ha sony er det det røe.. har egentli mer lyst på det en canon.. er det virkelig bra? eller hvilke erfaringen har du? Endret 15. desember 2003 av kjortiss Lenke til kommentar
coban Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tja, jeg har prøvd en dscp52 på en interrail reise i over 3uker og jeg syntse det var et bra kamera, tok gode bilder i stort sett alle forhold. kameraet var ikke blant de raskeste, og det brukte ca. 1 sekund på å fokusere, jeg regner med at dscp8 er et bedre kamera, men uansett... ferrari-rødt dscp8 sier litt, det mer snakk om stil her egentlig:) mitt valg hadde vært klart. seff les litt omtaler og. men den røde er bare så jævlig feeet Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg tror jeg ville gått for Canonkameraet, selv om dette har litt mindre zoom. Grunnen er at Canon er en mer anerkjent kameraprodusent som har produsert kameraer mye lenger enn Sony, samt at det bruker den langt rimeligere, bedre og mer utbredte minnekortstandarden CompactFlash. Et kamera du også kanskje bør ta en titt på er Canon IXUS 400 som har 4 MP og 3x optisk zoom. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 canon digital ixus 2 bruker jo ikke CF kort da.. er jo SD det går i.. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sant det. Kom ikke på det. Canon har i alle år brukt CF og nå skifter de! Jaja, fint du minner meg på det, kjortiss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå