8DX8QO0Y Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg får ikke opp listen med uttrykksikoner/smileys når jeg bruker full editor her på forumet heller. Jeg er litt lei av å bare ha de tre jeg vet kombinasjonen til. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hei, og takk for tilbakemeldingen. Kan du gi oss litt mer info over hvilken enhet / nettleser du bruker? Er du på PC, mobil, nettbrett e.l? Hvilken nettleser bruker du? Ved åpning av full editor skal det se slik ut: Klikk da på smiley-ikonet, og deretter "vis alt" Fungerer dette for deg? Hvis ikke, ta gjerne et skjermbilde som viser hvordan det ser ut i din editor. På forhånd takk! Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Her er i safari på ipad. Her er editoren jeg får når jeg trykker «bruk full editor». Endret 26. mai 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Her er på ipad i chrome. Her har jeg også trykket «bruk full editor». Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Her er i chrome på android. Her har jeg trykket på "bruk full editor". Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Heeeey, jeg husket feil! I chrome på windows10 PC fungerer det visst! Jeg vet ikke hva som kan forårsake problemet på de andre devicene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Takk for bildene! Ja, uttrykksikonene er ikke helt støttet på fullversjon-modus på mobile enheter. På PC skal det derimot fungere fint Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Tekstverktøyet fungerer dessverre ikke på de fleste mobiler og nettbrett. Det er ikke noe vi får gjort noe med på dagens forumversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå