AfterGlow Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ubisoft slipper maskinkravene til det viltre bilspillet.Så kraftig PC må du ha for å kjøre The Crew 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessant Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessant Om det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessant Om det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. At denne posten ble likt er for meg et mysterium. Det er jo like mye for han som alle andre. Vi er i 2018 nå, og mange spiller på 1440p og 4k. Er det virkelig så vanskelig for utviklere å tilpasse seg? 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessantOm det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. At denne posten ble likt er for meg et mysterium. Det er jo like mye for han som alle andre. Vi er i 2018 nå, og mange spiller på 1440p og 4k. Er det virkelig så vanskelig for utviklere å tilpasse seg? De aller aller fleste spiller i 1080p. Skal du spille i 4k@max, så er det bare ett skjermkort som gjelder, og det er 1080ti. 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Gtx 770 Ti kortet mitt holder stand enn så lenge .P Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessantOm det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. At denne posten ble likt er for meg et mysterium. Det er jo like mye for han som alle andre. Vi er i 2018 nå, og mange spiller på 1440p og 4k. Er det virkelig så vanskelig for utviklere å tilpasse seg? De aller aller fleste spiller i 1080p.Skal du spille i 4k@max, så er det bare ett skjermkort som gjelder, og det er 1080ti. Enig når det gjelder 4k, men mange som spiller 1440p Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessantOm det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. At denne posten ble likt er for meg et mysterium. Det er jo like mye for han som alle andre. Vi er i 2018 nå, og mange spiller på 1440p og 4k. Er det virkelig så vanskelig for utviklere å tilpasse seg? De aller aller fleste spiller i 1080p. Skal du spille i 4k@max, så er det bare ett skjermkort som gjelder, og det er 1080ti. Enig når det gjelder 4k, men mange som spiller 1440p Jepp, gjør det snart selv. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 4k her men regner ikke med det store problemet Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Det er 4k @ max som er interessantOm det er det som er av interesse så er du for det første i feil forum post. Dette er vel mer ment for vi som ikke har high end systemer og som lurer på om vi ha nokk pc til å kjøre spillet i ønsket "grad". Har du 4k skjerm og en vane å ha halt på max så burde ikke din pc ha store problem å kjøre dette spillet heller. At denne posten ble likt er for meg et mysterium. Det er jo like mye for han som alle andre. Vi er i 2018 nå, og mange spiller på 1440p og 4k. Er det virkelig så vanskelig for utviklere å tilpasse seg? Tja, slik jeg tolker tittel og artikkels innhold så er dette mer ment for hvor kraftig maskin man må ha for å spille spillet og ikke maxe spillet, men for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå