Windoge Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Instagram og Snapchat lukker seg hele tiden. Andre som også opplever dette? Ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Snapchat er og forblir faens bloatware. 1 Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Snapchat har trøbbel i kveld. Legg inn apk fra Januar om det er krise (som det var i mitt tilfelle) Samme problem her. Link til apk? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2018 Flere som opplever at mms sender tregt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Samme problem her. Link til apk?Du kan prøve her: https://www.apkmirror.com/apk/snap-inc/snapchat/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Jeg brukte bare apkmirror eller en annen lingnende side å hentet en version fra Januar. Prøvde noen nyere men dem funket heller ikke. Husk å deaktiver automatiske oppdateringer for Snapchat så den ikke legger inn siste igjen. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Siden 1+6 har plass til 2 sim, og Chili har "fri" data...Kan man sette opp telefonen til å bruke sim 2 som rent datakort? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ny oppdatering ute for de med Oxygen oppdateringapplikasjonen installert. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 https://www.mobil.se/nyheter/systemuppdatering-ger-oneplus-6-battre-kamera Lenke til kommentar
poffer Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet. Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først? Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet. Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først? Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette.. Du kan alltids laste ned en annen telefonapp Lenke til kommentar
poffer Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Klar over dette, men nå lurte jeg på om man kunne endre på dette i original appen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Synes telefonappen er tungvint. Når jeg søker opp en kontakt så må jeg først "åpne" kontakten, for deretter å trykke på ringe symbolet. Er det bare slik denne fungerer eller er det mulig å endre dette - altså slik at telefonen starter opp samtalen ved å trykke på kontakten uten å få samtlige valg opp først? Klarer ikke å finne noen innstillinger for dette.. :confused: Åpne telefon-appen, Tast inn T9-kombinasjonen for kontakten, Trykk på kontakten Du ringer nå kontakten Jeg må trykke lenge for å få informasjon om kontakten, og på høyre side er det en liten pil man kan trykke om man ønsker å heller sende melding. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Takker! Har brukt google sin egen telefon app "for" lenge (benyttet bestandig søkefeltet i appen for de kontaktene jeg kun ringer sporadisk og ikke T9) Hadde rett og slett glemt av denne muligheten :-) Endret 24. juli 2018 av poffer Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Er det flere enn meg som sliter med at notifikasjoner ikke dukker opp på telefonen før timesvis etter de er sendt fra mottaker? F eks Outlook, Gmail, Tinder, Snapchat, Whatsapp ++ kan jeg gjerne åpne og se at det er kommet nye meldinger. Senere på dagen mottar jeg plutselig mail varsel hvor jeg da "mottar" eposten jeg allerede har lest for timesvis siden. Har lest på nettet og fulgt alle stegene som anbefales på nettet, men ingenting ser ut til å virke. https://www.digitaltrends.com/mobile/common-oneplus-6-problems-and-how-to-fix-them/ Ser ut som om problemstillingen er addressert av mange ulike brukere, men samtlige rapporterer at løsningsforslagene ikke hjelper (som jeg også nå rapporterer). Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Mista telefonen rett ned på ruglete asfalt med skjermen ned, ingen skrammer. Denne telefonen tåler litt mer en Samsung, det skal den ha. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2018 Mista telefonen rett ned på ruglete asfalt med skjermen ned, ingen skrammer. Denne telefonen tåler litt mer en Samsung, det skal den ha. ingen deksel på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Noen som har tenkt så langt på som erstatnings-batteri? Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 ingen deksel på? Ikke noe deksel her i gården nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå