Underkiller Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Starter på 4998,- for 64Gb modellen (Jeg fikk min for rundt 4000,- med rabatt hos Komplett) Det er jo en veldig bra pris med tanke på den er kjøpt i Norge. Den faller nok ikke med det første ned til 3000 kr i Kina heller Lenke til kommentar
kaire Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hei, Hvor mye SOT får dere? Jeg klarer ikke mer en 4-5 timer screen on med intensivt bruk, mest med wi-fi på og dato av. Jeg lurer om returnere telefonen til Telia. Har sett at mest klarer 7/8/9 timer SOT. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Klarer det aldri selv men bruker tlf mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Statistikk generert av AccuBattery Pro. Lenke til kommentar
kaire Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg får fra gSam battery monitor: gjennomsnittlig SOT: 4hr 06min gjennomsnittlig battery tid: 1d 22,6 hr Lenke til kommentar
mitar1982 Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Førnøyd med batteri. En dag hjemme med WiFi. Endret 10. juli 2018 av mitar1982 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Sikkert blitt spurt om og svart på tidligere, men har noen av dere fått VoLTE (og VoWiFi) på disse enda? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Sikkert blitt spurt om og svart på tidligere, men har noen av dere fått VoLTE (og VoWiFi) på disse enda? Telenor støtter ikke dette (tror heller ikke det er planlagt). Telia støtter VoLTE og WiFi-tale. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Sikkert blitt spurt om og svart på tidligere, men har noen av dere fått VoLTE (og VoWiFi) på disse enda? Telenor svarte en kunde som spurte på Facebook for et par uker siden at det var ingen planer om å støtte 4G Tale/Wifi Tale på Oneplus 6. Normalt svarer de dem som etterlyser dette på mobil X at "vi ikke kjenner til planer om å støtte dette på mobilen din men det kan komme i fremtiden blabla" men når det gjaldt Oneplus 6 var svaret ganske så tvert nei. Så det er kun hos Telia inntil videre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Ikke så rart når de har en eksklusiv avtale med oneplus Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Kjipt, får se litt på P20 Pro da, evnt følge med om neste iPhone får dual-SIM, sånn som Samsung holder på nå tror jeg kanskje jeg har kjøpt min siste telefon av dem iaf... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Er det så viktig med wifi tale og slikt da? Har aldri hatt det å aldri savnet det.. Men er kansje noe annet om man bor i en kjeller eller lignende med dårlig dekning. P20 Pro er nok ikke noe dårlig valg, men ikke like snasen i bruk som enplussen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Ja. Synd "7" er bedre en P20 på hastighet os og bang for the bucks. Den fungerer og med fitbit Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Veldig sjeldent jeg snakker i telefonen, så absolutt ikke noe krav med WiFi\VoLTE for min del Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2018 Noen som har stilt på noe her i utvikler innstilling? Gir det bedre lyd å endre? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Noen som har stilt på noe her i utvikler innstilling? Gir det bedre lyd å endre? Telefonen og headset tar automatisk og velger best tilgjengelige codec som støttes. Derfor ingen vits å gjøre justeringer så lenge du ikke har problemer med blåtann. Tror prioritereingen er slik som dette LDAC (Sony format som primært støttes av Sony) > aptX HD (Krever CSR8675 brikke i mottaker, minimalt med utstyr tilgjengelig) > aptX (Krever CSR8645 brikke i mottaker, veldig utbrett) > AAC (Standard Apple bruker. Alt "Made for iPhone"-blåtannutstyr skal ha dette innebygget) > SBC (Default lydkodec på blåtann) Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Dette tror jeg er den første Android-telefonen jeg har hatt der jeg ikke irriterer meg over grensnitt eller noe sånt. På Samsung-telefoner må man inn i developeroptions for å endre på mye rart, her funker alt smooth ut av boksen! Telefonen er lynrask, kameraet er mer enn bra nok for mitt bruk og skjermen er fantastisk. Rett og slett det beste mobilkjøpet jeg har gjort, og jeg har hatt godt over 20 smarttelefoner. Lenke til kommentar
kaire Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Telenor støtter ikke dette (tror heller ikke det er planlagt). Telia støtter VoLTE og WiFi-tale. Jeg har Telia, har wifi-tale aktivert i sim kort opsjoner. Men kan ikke ringe on flight mode + wifi. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Instagram og Snapchat lukker seg hele tiden. Andre som også opplever dette? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Instagram og Snapchat lukker seg hele tiden. Andre som også opplever dette? Snapchat har trøbbel i kveld. Legg inn apk fra Januar om det er krise (som det var i mitt tilfelle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå