Mumriken Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Jeg har en 256Gb midnight black som er et par uker gammel. Siste par dager så tømmer den seg for batteri i løpet av ekstremt få timer. Se screenshot, dette er attpåtil mens jeg sov Har også tatt en fabrikkgjennoppretting uten at dettte bedret noe, ser heller ingen buling på baksiden som kan indikere kaputt batteri Ville bare dobbeltsjekke at det ikke er en bug fra siste oppdatering før jeg sender den tilbake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Høres mere ut som du har en app som har WakeLock-problemer. Hva sier Ampere om batteri-drainage? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gombosdev.ampere&hl=en Prøvd AccuBattery eller tilsvarende? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Høres mere ut som du har en app som har WakeLock-problemer. Hva sier Ampere om batteri-drainage? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gombosdev.ampere&hl=en Prøvd AccuBattery eller tilsvarende? Takk, det har jeg ikke prøvd skal teste ampere EDIT: Ampere sier ingenting om drainage Endret 23. juni 2018 av Mumriken Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Du kan trykke på batterisymbolet for å få litt mer info. Men tipper du har ett defekt batteri som du nok får fikset på garantien. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Jeg har en 256Gb midnight black som er et par uker gammel. Siste par dager så tømmer den seg for batteri i løpet av ekstremt få timer. Se screenshot, dette er attpåtil mens jeg sov Screenshot_20180623-110945.jpg Har også tatt en fabrikkgjennoppretting uten at dettte bedret noe, ser heller ingen buling på baksiden som kan indikere kaputt batteri Ville bare dobbeltsjekke at det ikke er en bug fra siste oppdatering før jeg sender den tilbake https://m.gsmarena.com/latest_update_for_some_oneplus_phones_ruins_battery_life_op6_included-news-31835.php Latest update for some OnePlus phones ruins battery life, OP6 included 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 https://m.gsmarena.com/latest_update_for_some_oneplus_phones_ruins_battery_life_op6_included-news-31835.php Har hatt nøyaktig samme problem med min Sony. Men det gikk sakte men sikkert bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 https://m.gsmarena.com/latest_update_for_some_oneplus_phones_ruins_battery_life_op6_included-news-31835.php Supert, satser på neste oppdatering kommer kjapt! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Uheldig dere som har batteriproblemer. Ikke merket noe merkeverdig på min OP6 etter siste oppdatering. Jeg syns batteritiden nesten er blitt bedre Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Dette med batteriet, betyr det at man bør vente til neste oppdatering igjen før man oppdaterer? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 Dette med batteriet, betyr det at man bør vente til neste oppdatering igjen før man oppdaterer?Jeg har ingen problemer etter oppdatering og to jeg kjenner har heller ikke klaget Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Jeg har medfødt kronisk uflaks så jeg står over og venter på neste fiks tror jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hos meg har det også blitt bedre med batteriet etter oppdateringen. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Noen som vet hvilken serviceverksted som behandler garantisaker osv. på Oneplus i Norge (Oslo) ? Hvis man skulle være så uheldig å knuse skjermen, vet dere om noe butikk som bytter skjerm på Oneplus i Norge? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 https://www.oneplus.com/se/support Ellers må du kontakte de som kjøpte mobilen av. Tror all reprasjon skjer i sverige eller annet land. Fant ikke informasjon om de. Hvis du da ikke vil kjøpe av trend mobilephone Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Tenkte å meddele at batteriet er som normalt igjen, uten at jeg har foretatt meg noen ting. Vet ikke hva som har kødda siden batteriappene ikke ville registrere noe unormalt, men det har vært bra et par dager. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Etter siste oppdatering sliter jeg med at Spotify forsvinner fra taskbaren, og at varsler for ulike apper ikke funker som det skal. Andre som opplever dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Etter et halvt døgn med telefonen så er jeg imponert over nær stock android-tilnærmingen. Største ankepunktet jeg har er egentlig kameraet. Det var regelrett skuffende dårlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Etter et halvt døgn med telefonen så er jeg imponert over nær stock android-tilnærmingen. Største ankepunktet jeg har er egentlig kameraet. Det var regelrett skuffende dårlig. Rart. Ser flere populære folk på YouTube foretrekker det foran Galaxy S9 og iPhone X. I tillegg har kameraet svært god stabilisering. Endret 5. juli 2018 av Windoge Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg er veldig fornøyd med kameraet på Oneplus 6, ihvertfall bilder. Opplever derimot fortsatt en del bugs. Håper på en snarlig oppdatering. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Rart. Ser flere populære folk på YouTube foretrekker det foran Galaxy S9 og iPhone X. I tillegg har kameraet svært god stabilisering. Regner med jeg som går fra Oneplus 2 til denne vil merke forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå