Gå til innhold

Oneplus 6 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker forskjell jeg også. Denne telefonen er så sykt digg! Tror jeg bestiller skin fra extremeskins eller hva det var. Telefonen er glatt som et såpestykke, og det gjennomsiktige dekselet som følger med er bra når jeg er på fisketur, men ikke ellers..

Bruk rabattkode AWESOME15 for å få 15% rabatt hos xtremeskins.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så fornøyd med min!

Kan forøvrig sterkt anbefale Microsoft sin launcher. Jeg bruker den, og liker den veldig godt.

Hadde store problemer med å koble telefonen mot fjernkontrollen til min DJI Mavic Air via kabel, men med USB debugging på fungerer det som bare det.

Lenke til kommentar

Syns det er rart tek no kritiserer kameraet så mye npr youtubere sier den er bra

Tek har aldri hatt peiling på hva de holder på med. De mente at P20 Pro hadde et nærmest perfekt kamera, uten å nevne et ord om at den har null bildestabilisering i 4K, og overeksponerer grønt og blått til de grader.

Lenke til kommentar

Hi folkens, jeg har lagt bildegalleri med sammenlignet litt utdatert Nexus 6P (med HDR+) og OnePlus 6. 

Tror at OP6 har ganske bra kamera, unntatt panorama funksjon lager kameraet bra bilder og video. 

https://www.flickr.com/photos/132732905@N08/albums/72157697526149854

Ikke så ille det der som alle skal ha det til. Går fra 6P til OP6 (Når komplett.no kan få ut fingeren sin..) så sammenligningen var supert den, takker!
Lenke til kommentar

Min Oneplus 6 bruker fremdels opp mot 2-3 minutter på å sende SMS. Irriterende! Andre som opplever det samme?

Ellers er jeg storfornøyd, denne telefonen er så rask og herlig i bruk. Digg å slippe de tastene også, bruker bare gestures og det funker veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...