MariusJS Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hmm, er ikke så sikker på det. Prøvde for morro skyld å åpne alle apper som har tilgang til kamera, for så å åpne Snap. Funket helt fint det. Virker som det er helt random når problemet oppstår. Men merket aldri noe til det verken på Oreo eller Pie beta. Selve problemet er gammelt, men det kommer tilbake i blant, snapchat er uansett mer eller mindre søppel på android, så det er egentlig bare å vente på at de slipper en oppdatering. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Snapchat er og forblir bloatware. Kanskje dette kan gi dere håp: https://www.androidpolice.com/2018/09/26/snapchats-android-overhaul-is-now-rolling-out-to-a-wider-audience/ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Snapchat er og forblir bloatware. Kanskje dette kan gi dere håp: https://www.androidpolice.com/2018/09/26/snapchats-android-overhaul-is-now-rolling-out-to-a-wider-audience/ Screenshotter fortsatt viewfinderen 1/10 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Noen som vet hvor lenge før release av oneplus 6, det var "rykter" som bekreftet alle specs? Spent på oneplus 7. Kommer ikke til og oppgradere før neste generasjon. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Noen som vet hvor lenge før release av oneplus 6, det var "rykter" som bekreftet alle specs? Spent på oneplus 7. Kommer ikke til og oppgradere før neste generasjon. Oneplus 6T kommer om noen uker og omtrent alle specs er sluppet på den. Tar nok litt tid før det kommer rykter om 7ern som dem ikke har bekreftet kommer enda engang. Forøvrig - dere som har problemer med snapchat, har dere prøvd den nye Snapchat appen? Den er fortsatt i Alpha, men jeg får mye bedre bilder med den på min oneplus 5 iallefall. Aktiveres under instillingene til snapchat. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg var i kontakt med "teknisk avdeling" hos Telenor kundeservice 09000 i dag og fikk til svar at de ikke kunne hjelpe meg de heller. De besitter ikke denne informasjonen og kunne heller ikke fortelle meg hvem jeg skulle ta kontakt med for å få informasjon om OnePlus 6 vil få VoLTE støtte på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tipper Telenor ikke kommer til å støtte VoLTE eller VoWifi på OnePlus-mobiler før de selv begynner å selge den. Som per i dag dessverre ser lite sannsynlig ut. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hadde vært digg om Oneplus 6T kom med to battericeller som Oppo sine gjør. 0 til 100% batteritid på en halvtime lading er jo helt sinnsykt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Trenger ny telefon da min er på vei til å streike. Har sett litt på OnePlus 6 og kan se ut som at den kommer til å dekke mitt behov, men har også sett at 6T er like rundt hjørnet. Vil den være verdt å vente på? Vil den I det hele tatt komme til Norge? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Trenger ny telefon da min er på vei til å streike. Har sett litt på OnePlus 6 og kan se ut som at den kommer til å dekke mitt behov, men har også sett at 6T er like rundt hjørnet. Vil den være verdt å vente på? Vil den I det hele tatt komme til Norge? Det vil bestandig være noe nyere og bedre på tur ?. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det vil bestandig være noe nyere og bedre på tur . Ja, men det er stor forskjell på en måned og ett år. 1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hadde iallefall ventet til 6T er annonsert Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Trenger ny telefon da min er på vei til å streike. Har sett litt på OnePlus 6 og kan se ut som at den kommer til å dekke mitt behov, men har også sett at 6T er like rundt hjørnet. Vil den være verdt å vente på? Vil den I det hele tatt komme til Norge? Vil du har mer skjerm og ikke jack-plug så kjøp 6T. Vil du ha litt mindre skjerm og jack-plug så kjøp 6. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Manglende jack på 6T er en dealbreaker for meg. Skulle jeg derimot miste/knuse/bli frastjålet min 6 så hadde jeg med god samvittighet kjøpt en ny tilsvarende Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Vær obs på at Oneplus 6 har skuffende batteritid. Det fikk meg til å selge min iallefall. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det er ikke oppfattningen jeg har. Har gått fra å ha Samsung toppmodeller til OnePlus 6, og batteritid er definitivt bedre enn alle Samsunger jeg har hatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Vær obs på at Oneplus 6 har skuffende batteritid. Det fikk meg til å selge min iallefall.Der er jeg sterkt uenig. +7 timer aktiv screen on time med Ingress og sitter igjen med 20% strøm noe som IKKE er ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Vær obs på at Oneplus 6 har skuffende batteritid. Det fikk meg til å selge min iallefall. Veldig uenig med deg der. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Der er jeg sterkt uenig. +7 timer aktiv screen on time med Ingress og sitter igjen med 20% strøm noe som IKKE er ille i det hele tatt. Merkelig. Jeg slet med å få mer en 3,5 timer sot på min. Min gamle S7 Edge derimot holder nå rundt 7 timer sot. Problemet med min Oneplus 6 var at den tappet seg så raskt i dvale. Holdt aldri et døgn med normal bruk. Min S7 Edge kan fint holde to fremdeles. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Vær obs på at Oneplus 6 har skuffende batteritid. Det fikk meg til å selge min iallefall.What. Bruker telefonen min til musikk og podcast hele arbeidsdagen, Reddit og forum i alle pauser og 30m+30m buss til og fra jobb. Har også på automatisk oppdatering av apps via 4G og streamer alt jeg hører på siden jeg har fri data. Lader når jeg legger meg i 23tiden og da gjerne med fortsatt 15-20% igjen etter reltivt god bruk. Endret 5. oktober 2018 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå