Christoffero89 Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 Noen som kan anbefale en screen protector som ikke blir full av fettmerker etter en time? Telia butikkene har copter skjermglass til 199. Men går ikke helt ut på kanten pga curv Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Da er Android 9 Pie, på plass på min Oneplus 6. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Noe jeg må gjøre for å få den på mine oneplus? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Noe jeg må gjøre for å få den på mine oneplus? Last ned appen "Oxygen updater" så får du siste oppdatering Endret 25. september 2018 av sir-alex Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Last ned appen "Oxygen updater" så får du siste oppdatering Trygt? Er det offisielle fila? Kan jeg da oppdatere på vanlig måte senere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Det er trygt ja. Den henter fra offisielle OTA-url AFAIK. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Funket det men ser ikke noe nytt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 YouTube på 4g starter alltid på 420p hos meg. Hvorfor så lavt? Har god dekning Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 YouTube på 4g starter alltid på 420p hos meg. Hvorfor så lavt? Har god dekning Sjekket at ikke HD limit står på wifi only? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Lurer fælt på hvordan lyden er i disse.. Husker ikke om jeg har spurt her. Jack og Blåtann... Lenke til kommentar
saivert Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Hei Nicolai, og takk for henvendelsen. Når vi sjekker oversikten vi hare ser vi ikke at OnePlus 6 har støtte for dette, og da ser det dessverre ut til at dette heller ikke vil komme. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Vi ønsker deg en riktig fin helg! Med vennlig hilsen Sandra Bysheim Andersen Kundeansvarlig Telenor Norge Svaret jeg fikk fra Telenor Kundeservice over... Litt dårlig siden det virker som førstelinje her bare har gått ut i fra gjeldende liste som står på hjemmesidene deres uten å granske noe dypere. Det at jeg bruker Telipol betyr tydligvis ingenting siden de benytter Telenor sin infrastruktur og da må Telenor støtte telefonen. Men, jeg har ikke gitt meg og forsøker å få ut et bedre svar fra de. Endret 26. september 2018 av saivert Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Svaret jeg fikk fra Telenor Kundeservice over... Litt dårlig siden det virker som førstelinje her bare har gått ut i fra gjeldende liste som står på hjemmesidene deres uten å granske noe dypere. Det at jeg bruker Telipol betyr tydligvis ingenting siden de benytter Telenor sin infrastruktur og da må Telenor støtte telefonen. Men, jeg har ikke gitt meg og forsøker å få ut et bedre svar fra de. Bytt over til Telia. Funker som bare det med "VoLTE" på min Oneplus 6. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har en mistanke om at norske leverandører ikke ønsker at telefoner skal støttes for VoLTE... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har en mistanke om at norske leverandører ikke ønsker at telefoner skal støttes for VoLTE... selvsagt ønsker de kun å støtte VoLTE på telefoner de selv selger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Har dere prøvd å aktivere det mauelt da? Xiaomi Mi 8 støtter ikke Volte i norge, men er bare å slå det på å kose seg. Har prøvd på min Oneplus 5 men der går det ikke. Endret 27. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Har Volte med Telia... Men har Huawei da... Men kommer vist an på teleoperatur.. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Noen andre som har problemer med Snapchat etter å oppdatert til Pie? Appen bare kræsjer når jeg åpner den. Om jeg lukker den og går inn på kamera-appen så blir det bare svart. Restarter jeg telefonen for så å gå inn på kameraet så fungerer det som normalt. Men med en gang jeg går inn på Snapchat så klikker alt. Endret 27. september 2018 av brukernavn331 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Noen andre som har problemer med Snapchat etter å oppdatert til Pie? Appen bare kræsjer når jeg åpner den. Om jeg lukker den og går inn på kamera-appen så blir det bare svart. Restarter jeg telefonen for så å gå inn på kameraet så fungerer det som normalt. Men med en gang jeg går inn på Snapchat så klikker alt. Dette er en gammel bug, du må lukke alle apper som har tilgang til kamera før du åpner snap. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Dette er en gammel bug, du må lukke alle apper som har tilgang til kamera før du åpner snap. Hmm, er ikke så sikker på det. Prøvde for morro skyld å åpne alle apper som har tilgang til kamera, for så å åpne Snap. Funket helt fint det. Virker som det er helt random når problemet oppstår. Men merket aldri noe til det verken på Oreo eller Pie beta. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Har hatt litt problemer med Snapchat etter Pie, jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå