Din_Laban Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg har Telia abonnement, men får ikke satt opp MMS på OnePlus 6. Er det noen som har en veiledning på oppsett? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 https://itavisen.no/2018/09/04/datoen-er-satt-oneplus-skal-lansere-noe-stort-i-januar/ Tipper dem skipper 6T og lanserer 7 i januar istede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 OnePlus 6 gets OxygenOS Open Beta 2 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Noen som vet hvor lenge man pleier å måtte vente, fra anonsering, til tlf. Er i butikken, med one+? Vurderer å veente på 6t. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 OnePlus 6 gets OxygenOS Open Beta 2 Har du prøvd denne? Fungerer nettbank osv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har du prøvd denne? Fungerer nettbank osv? Har ikke testet nettbank, men den er veldig stabil. Helt problemfri. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Oppo lager lyden i disse, står på Oppo siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har du prøvd denne? Fungerer nettbank osv? Har kjørt siden release og ingen problemer afaik. Beta3 er vist ute sa Oxygen Updater nuh. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Funker "ok google" for oppstart av assistent hos dere? Har prøvd samtlige "løsninger" som jeg har kommet over på nettet, men får det ikke til å funke.. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Har vært i kontakt med Telipol og de sier de er avhengig av at Telenor støtter VoLTE for Oneplus 6 noe som de per i dag ikke gjør. Jeg har nå kontaktet Telenor kunderservice for redegjørelse. Det må være mulig å få på plass støtte for denne telefonen. Alternativt må jeg bare bytte til Telia eller noen som har Telia dekning. Endret 21. september 2018 av saivert Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Da er Pie ute. Nettop lagt den inn og setter pris på at det ikke er de største endringene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Noe hype rundt 6T her da? Kommer vel om noen uker. Klarte å holde meg unna å kjøpe 6'ern så frister litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Ikke jackplugg, ikke kjøp. Nå har jeg allerede OP6 da, så de hadde vel ikke fåt noen flere lapper av meg uansett. Endret 21. september 2018 av Lakus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Kan vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt jack pluggen på min Oneplus 5. Gikk over til Bluetooth på alt for mange år siden. Alle headsett og stereoen bilen kobler seg til sømløst uten en kabel, og med apt-x er ikke lydkvaliteten noe å klage på heller. Så jeg tar heller større batteri enn headphone jack. Men skjønner at mange fortsatt liker den. Endret 21. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Da er Pie ute. Nettop lagt den inn og setter pris på at det ikke er de største endringene Noen som vet hvordan jeg installerer fra beta3? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Last ned Oxygen Updater fra Playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arjanvlek.oxygenupdater&hl=en_GB Edi: Eller bare vent på notification på at den er tilgjengelig, siden updaten ruller ut gradvis. Endret 21. september 2018 av Lakus Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Last ned Oxygen Updater fra Playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arjanvlek.oxygenupdater&hl=en_GB Edi: Eller bare vent på notification på at den er tilgjengelig, siden updaten ruller ut gradvis. Oxygen Updater finner ikke noe nytt på min telefon. Det er visstnok beta_03 av OxygenOS jeg kjører. Under Android-versjon står det 9, men denne mener jeg å ha lastet ned for lenge siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Noen som vet hvordan jeg installerer fra beta3? Du må rulle tilbake til 8.1.1 (eller hvor en langt forrige stabile rom var) og så oppgradere. Tungvint som fy. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som kan anbefale en screen protector som ikke blir full av fettmerker etter en time? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Du må rulle tilbake til 8.1.1 (eller hvor en langt forrige stabile rom var) og så oppgradere. Tungvint som fy. Merket det. Det går heldigvis fort på denne telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå