Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm jeg sitter med en BIOS update men ingen floppy diskett i hele huset, og det frister litt å kjøre den nå ifra Windows, (mener å ha lest et sted at det gikk helt greit ) men den farlige warning teksten gjør meg litt nervøs.. er det noen som har prøvd det slik? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har brukt ASUS Update og oppgraderte bios på mine ASUS HK. Det gikk uten noen form for problemer, men dette frarådes av enkelte. Jeg har gått over til å brukr AFUDOS med floppy og DOS - dette er "pain in the ass" og gameldags. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) funker ASUS update på epox-kort? høres ikke slik ut hadde vært fint om det gikk Endret 14. desember 2003 av Cain_85 Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har hvertfall ingen negative erfaringer med WinFlash... har nok Flashet over 10 hovedkort siste halvåret på både Abit, Asus og Shuttle hovedkort. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har gjort det med både A7N8X og NF7, ikkeno' problem. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) hmm laster ned winflash nå.. kjørte winflash og fikk melding "unable to detect ASUS BIOS" Endret 14. desember 2003 av Cain_85 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvist du har ASUS HK så bør du bruke ASUS Update V5.22.02 Install Program for Windows 95/98/ME/NT40/2000/XP. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 som sagt har jeg et epox kort av typen 8RDA3+ Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Så lenge det er AwardBIOS fra Phoenix skal det funke. Har du noe annet, må du nok bruke et annet program enn WinFlash... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hmm laster ned winflash nå.. kjørte winflash og fikk melding "unable to detect ASUS BIOS" Ok Når du skriver og får meldingen - "unable to detect ASUS BIOS" - så oppfattet jeg at du hadde ASUS HK. Beklager at jeg ikke hekket dette..... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 jeg har award BIOS fra phoenix men det funker ikke allikevel! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 hmm når jeg nå titter i Aida32 ser det ut som om jeg allerede har denne BIOS updaten.. må ha flashet BIOS i søvne en gang for jeg kan ikke huske å ha gjort det uansett takk for hjelpn.. merkelig at winflash ikke funka men det er jo ikke så viktig lengre Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hmm laster ned winflash nå.. kjørte winflash og fikk melding "unable to detect ASUS BIOS" Skjønner ikke hvorfor den skulle krangle på det? Jeg bruker denne: ftp://ftp.shuttle.com/BIOS/utility/winflash.zip Det er versjon 1.54 og funker på flere typer hovedkort! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 hmm laster ned winflash nå.. kjørte winflash og fikk melding "unable to detect ASUS BIOS" Skjønner ikke hvorfor den skulle krangle på det? Jeg bruker denne: ftp://ftp.shuttle.com/BIOS/utility/winflash.zip Det er versjon 1.54 og funker på flere typer hovedkort! Lasta den ned, og den funka! har ikke peiling hvorfor den jeg lastet ned ikke funka men men tusen takk nå er det ikke en eneste grunn til at jeg trenger floppy disketter mer .. skal flashe BIos'en igjen bare for gøy:D Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Helt enig! Det blir for lett ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå