Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hentebrud som 26 åring

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med angst/nervøsitet siden jeg var ca. 15, mye på grunn av mobbing. På grunn av det har jeg hatt problemer med å få venner og særlig bli kjent med jenter. Økonomisk sett tror jeg at jeg vil være godt stilt de neste tiårene. Fordi jeg har en mastergrad, jobb, har høye mål osv. 

Er det mulig for en rundt 26 å finne en hentebrud, 2+ år yngre? Helst fra et kaukasisk land?

Anonymous poster hash: 3089b...e80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ha en brud? Ikke en sexpartner, kjærlighet og romantikk? Men ja alt er vel mulig, men det kan vel kalles menneskehandel og strengt tatt ulovelig...

Vil naturligvis ha kjærlighet, romantikk og sex. Er ikke menneskehandel når hun vil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vil ha en brud? Ikke en sexpartner, kjærlighet og romantikk? Men ja alt er vel mulig, men det kan vel kalles menneskehandel og strengt tatt ulovelig...

Vil naturligvis ha kjærlighet, romantikk og sex. Er ikke menneskehandel når hun vil. 

Men det vet du jo ikke før dere har møttes, og ofte slike avtaler går inn for å sikre en kvinne en mann med god inntekt som sikrer henne økonomisk..  Ofte ender det med brudd etter ett barn eller to, hvor kvinnen forteller 5år senere at hun ble lovet ditt og datt og følte seg voldtatt av partneren i flere år og lot som ingenting... Dette etter kvinnen blir opplyst om norske lover og regler...

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme erfaring fra en kollega. Damer blir ikke forelska i slitne gubber som ikke kan ta vare på seg selv, de har ikke lyst å være helsepleiere resten av livet. De finner noen andre/fra samme land i nærmiljøet, og etter 3 år (som er "maxtida" for opphold) stikker de OG forlanger halvparten av det du eier. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Samme her. To stk på en tidligere arbeidsplass importerte og betalte for jentunger. Smellfeite gubber på 40 som kjøpte (ja, de måtte betale foreldrene for "tapt inntekt" når de "mista" dattera. Visstnok vanlig i det landet) 18 åringer.

Å tro at det blir kjærlighet av noe slikt er naivt, bortsett fra at i de fleste tilfeller ønsker mannen en underdanig partner som ikke setter krav og er vel derfor mer kynisk.

Dama til han ene gikk fra ham mens jeg fortsatt jobba der. Han andre vet jeg ikke da jeg slutta før hun fikk permanent oppholdstillatelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har slitt med angst/nervøsitet siden jeg var ca. 15, mye på grunn av mobbing. På grunn av det har jeg hatt problemer med å få venner og særlig bli kjent med jenter. Økonomisk sett tror jeg at jeg vil være godt stilt de neste tiårene. Fordi jeg har en mastergrad, jobb, har høye mål osv.

Er det mulig for en rundt 26 å finne en hentebrud, 2+ år yngre? Helst fra et kaukasisk land?

Anonymous poster hash: 3089b...e80

Lenke til kommentar

Damer er ikke kravstore. Har du vurdert om det er du som har lite å tilby?

Poengløst jeg trolleinnlegg. Hva så du for deg å oppnå med det?

Klart han har tenkt på det. Det spiller jo fåkkhål rolle for ts om han sliter pga kravstore damer eller om det er pga egne mangler.

Det er i praksis samme sak.

Lenke til kommentar

Nei, det er i praksis ikke samme sak, seg selv kan man gjøre noe med. Damenes krav står til markedsprisen.

Hvis man er i butikken og en vare koster 100 kr men man har bare 90kr så sier man ikke "Uff, du er så kravstor." Man kan spørre om det går med 90kr, men man må godta hvis butikken ikke vil gå under markedspris.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Med dagens regelverk blir det vel fort en "ventebrud" ...

Er det noen spesiell del av Kaukasus du foretrekker? (Nordsiden, sørsiden, øst, vest ...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...