1stn00b Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Fikk en 960 EVO ( 1TB) i dag, of lurte på om burde flytte OS fra SSD disken eg har i dag, eller fytte spilla mine der Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Både OS og selve installasjonen av spill og programmer bør være på SSDen, da begge deler krever rask lesing og skriving fra/til disk for bra ytelse. På HDDen kan du ha bilder, filmer, musikk, dokumenter, osv. 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) OS og favorittspill bør være på SSD, musikk, filmer, dokumenter etc, kan være på en ordinær snurredisk Om du allerde har OS på SSD så ville jeg ikke bryd meg så mye om å føre det over på ny SSD, det vil gi marginalt forbedring... Endret 25. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Siden TS skriver "SSD disken eg har i dag" tipper jeg begge er SSDer. Ville ikke tatt meg bryet med å flytte OSet, legg spillene på den nye og frigjør mer plass til OS-ting på den gamle. Lenke til kommentar
1stn00b Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 Ja, OS er i dag på en 2 år gammel ssd disk- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå