LMH1 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 How Old Are Your Ears?Kan noen si hvilken lydnivå man må sette dette til for det skal høres på en forsterker? Må ha det på 40 level på Sony STR-DH550 for å høre 19 000 hz. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Altså, folk flest hører ikke 15K hz.. så forstår ikke hvorfor du ønsker å pese ut 19K hz på full styrke, er det for å ødelegge ørene til noen? Det at du hører 19k hz på høyre DB nivå er vel heller at det kan gi ressonomang på en lavere hz i andre enheter rundt om i rommet som du da hører.. Ikke 19k hz.. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Jeg hørte alle unntatt den på 13000, uten høretelefoner. Hørsel som en 20-åring. (Lydnivå 6 på pc-en.) Du skriver "ressonomang". Det vet jeg ikke hva betyr. Mener du resonans? Endret 28. mai 2018 av Hermosa Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg hørte alle unntatt den på 13000, uten høretelefoner. Hørsel som en 20-åring. (Lydnivå 6 på pc-en.) Du skriver "ressonomang". Det vet jeg ikke hva betyr. Mener du resonans? Han mener ressonement. En del som skriver det feil, spesielt av begynnelsen av ungdomsskole, abonemang = abnonement, supplemang =supplement, resturang=restaurant Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg hørte alle unntatt den på 13000, uten høretelefoner. Hørsel som en 20-åring. (Lydnivå 6 på pc-en.) Du skriver "ressonomang". Det vet jeg ikke hva betyr. Mener du resonans? Han mener ressonement. En del som skriver det feil, spesielt av begynnelsen av ungdomsskole, abonemang = abnonement, supplemang =supplement, resturang=restaurant Du skriver det feil. Resonnement heter det. Det betyr fornuftsslutning; tankegang, og har da ingenting med TS' tema å gjøre. Det er derfor jeg spør om han mener resonans. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Gå til legen og spyl øregangene. Hjelper veldig. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2018 Det er gjort så det er vel ikke problemet. Er heller usikker jeg får riktig nivå på lyden slik det merkes. For pcen er ikke profesjonelt måleutstyr for å måle hørselen. Gidder ikke å betale fagfolk for å gjøre jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå