Smedsrud Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Produksjonen av systembrikken skal være i gang.RYKTE: Så mye raskere blir høstens iPhone Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 7nm allerede i høst? Det må vel være en av de første forbrukerproduktene ute med så liten teknikk. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 RIP ANDROID Rip Android, bare for iPhone måler bra på disse målingene, men når iPhone vises side om side i hurtig tester som apper etc etc, kan man tru apple er tilbake i 2012. 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Batteri har vært iPhone sin akilleshæl. Samtidig er det her med ytelse til avansert AR, også spennende. Så en strømreduksjon på 40% i tillegg til 25% ytelsesøkning, høres svært bra ut. 2 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Slutta å bruke telefoner pga fart. En 3 år gammel telefon oppleves akkurat like kjapp som en telefon fra 2018 uansett. Men er jo greit med bedre batteri. Synd at IOS har falt veldig bakpå i forhold til android i funksjoner, fordi apple lager pene telefoner Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Tøft, med sånne ytelser klarer vel folk flest å sende en Snapchat mer i timen.Løp og kjøp! 3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) "En krymping av systembrikken gir plass til flere ytelsesøkende transistorer, samtidig som energibehovet blir mindre." Hva med å bytte ut transistorene som ikke gir økt ytelse? En krymping gir plass til flere transistorer på samme areal / brikke. Det gir økt ytelse. ...hvorfor gidder jeg... Endret 27. mai 2018 av Knutgrus Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Slutta å bruke telefoner pga fart. En 3 år gammel telefon oppleves akkurat like kjapp som en telefon fra 2018 uansett. Men er jo greit med bedre batteri. Synd at IOS har falt veldig bakpå i forhold til android i funksjoner, fordi apple lager pene telefoner Lurer på hvilken 3 år gammel telefon som oppleves like kjapt som ny telefon pdd.Og designet til iPhone var bra det, med makan til kjedelig design i dag. 1 Lenke til kommentar
ZP7NXVR2 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Batteri har vært iPhone sin akilleshæl. Samtidig er det her med ytelse til avansert AR, også spennende. Så en strømreduksjon på 40% i tillegg til 25% ytelsesøkning, høres svært bra ut. Skjermen bruker fortsatt like mye strøm, så det blir ikke 40% lengre batteritid (dessverre). Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Batteri har vært iPhone sin akilleshæl. Samtidig er det her med ytelse til avansert AR, også spennende. Så en strømreduksjon på 40% i tillegg til 25% ytelsesøkning, høres svært bra ut. Skjermen bruker fortsatt like mye strøm, så det blir ikke 40% lengre batteritid (dessverre). Det tror jeg vi alle er klar over, men alle monner drar. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Batteri har vært iPhone sin akilleshæl. Samtidig er det her med ytelse til avansert AR, også spennende. Så en strømreduksjon på 40% i tillegg til 25% ytelsesøkning, høres svært bra ut. Skjermen bruker fortsatt like mye strøm, så det blir ikke 40% lengre batteritid (dessverre). Det tror jeg vi alle er klar over, men alle monner drar. Sikker på de ikke sparer inn ved å redusere batterikapasiteten også da...? Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 RIP ANDROID På papiret er A11 allerede raskest. Men når jeg åpner samme apper på Android, er det likevel raskere selv med gammel Kina Kirin some sitter i Huawei P20 pro enn med iPhone X. Testet 20 apps jeg bruker ukentlig. Selv om iPhone skulle bli raskere, er det nok fortsatt et marked for telefoner under kr 10.000 :-) 1 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Sprenger vi snart 15 000 kr grensa? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Batteri har vært iPhone sin akilleshæl. Samtidig er det her med ytelse til avansert AR, også spennende. Så en strømreduksjon på 40% i tillegg til 25% ytelsesøkning, høres svært bra ut. Du vil ikke se mye forbedret batteritid. Det er batteriene som gjoerer apple så dårlige. Ikke ueffektive prosessorer. Mye annet so trekker stroem en prosessoren i en mobil. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 RIP ANDROID Sluttet selv å bry meg om ytelse på prosessoren siden snapdragon 800. Men nok med ram, absolutt minimum 64gb lagring, et stort batteri, godt kamera och god lyd er viktig for meg. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Overskriften kunne like godt vært "Så mye dyrere blir høstens iPhone" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg