Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg har siden ca mandag hatt vondt i halsen nå, samtidig som jeg er frisk ellers. Er ganske langt bak i svelget. Vanligvis får jeg vondt i halsen før jeg blir syk, men da blir jeg syk etter 2-3 dager. Har tenkt på om jeg kan ha klamydia i halsen? :O Har ofte vondt i halsen etter å ha sugd noen, men det er litt drøyt å ha vondt i en uke? Noen som vet hva det kan være, bortsett fra klamydia? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Jeg tipper det er en halsbetennelse som skyldes et virus. Det går over av seg selv. De aller fleste som får klamydia i halsen får ingen symptomer, så jeg tror ikke det er snakk om det her, men hvis du mistenker at bakterier er involvert så må det påvises ved å ta en prøve. Endret 25. mai 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ok takk synes bare det er så rart å bare ha vond hals, men da går det vel over snart! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ok takk synes bare det er så rart å bare ha vond hals, men da går det vel over snart! Overhode ikke rart. Halsbetennelse eller treningsverk i muskulaturen fra beskreven aktivitet. Jo mer du utfører det nevnte, jo sterkere blir du. Man blir god på det man trener på og smertene etterpå vil minske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ok takk synes bare det er så rart å bare ha vond hals, men da går det vel over snart! Overhode ikke rart. Halsbetennelse eller treningsverk i muskulaturen fra beskreven aktivitet. Jo mer du utfører det nevnte, jo sterkere blir du. Man blir god på det man trener på og smertene etterpå vil minske. Tror ikke det er treningsverk, for er ikke musklene som er for vonde. Kanskje det rett og slett var litt for hardt he he he. Men heller egentlig mer mot betennelse av noe slag. Ble sikkert ikke bedre av at jeg gjentok nevnte aktivitet når jeg hadde vondt heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå