frohmage Skrevet 25. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg opplever at når jeg leser artikler fra disse sidene og går til den tilknyttede forumtråden på slutten, så er jeg utlogget fra forumet. Bruker Vivaldi som nettleser. Er dette slik det skal være? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 11. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2018 Samme her. Chrome. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 Samme her. Chrome. Du bruker vel ikke tilfeldigvis Ghostery? Ser ut som det er det som er problemet for meg. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 12. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 Gjør det, men har satt diskusjon.no som "trusted". Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Må kanskje sette alle de andre domenene som "trusted" også, da.. Hadde vært greit å funnet ut hvilken tracker det er man må åpne for, så man slipper å stoppe ghostery helt. Endret 12. juli 2018 av frohmage Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Uten at jeg har undersøkt dette selv er det nok en fordel om dere setter www.digi.no, www.diskusjon.no og auth.tumedia.no som pålitelige kilder. (og evt. andre domener som bruker diskusjon.no som kommentarfelt og auth.tumedia.no for innlogging.) Noen flere domener enn det skal ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå