Captain Kuijt Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) ^ tittel. Endret 25. mai 2018 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Alltid rett opp! Ser ikke jeg hodet stikke opp av bukselinningen og kose seg i navlen, så har jeg en dårlig dag. Anonymous poster hash: ed0ed...ad8 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg knyter penis rundt låret. 6 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Det er bare 1 mulighet.....for å unngå et hemmende skjevt lem Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg plugger den i bak. 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 I regelen får den smyge seg mot venstre slik den vil fra naturens side etter et liv med høyrehånda, men iblant legger jeg den mot høyre for å forsøke å rette den opp. Om dette i det hele tatt skulle være realistisk, så måtte det nok vært mer rutine over praksisen. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Tenker stort sett ikke på det, men hender den må justeres fordi den "ligger" feil der og da. 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2018 Underbuksa? Ditto Heter det ikke det da? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hvorfor er ikke "har normal størrelse på penis" et alternativ her? Tvilsomt at mange på forumet har 20 cm lang penis i slapp tilstand. Noe man minst må ha for å måtte plassere penisen på en spesiell måte for å få plass til den. 1 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Den ligger i hånda, klar til bruk. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Er så rotete av meg, glemmer den ofte igjen hjemme når jeg går på jobb om morgenen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hvorfor er ikke "har normal størrelse på penis" et alternativ her? Tvilsomt at mange på forumet har 20 cm lang penis i slapp tilstand. Noe man minst må ha for å måtte plassere penisen på en spesiell måte for å få plass til den. Hvis du ikke kjenner forskjell på om pikken ligger til en av sidene, oppover eller nedover i bokseren så har jeg en nyhet til deg: du har mikropenis. Men det er helt greit! Du har sikkert mange andre positive egenskaper! <3 Anonymous poster hash: d7436...481 3 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hvorfor er ikke "har normal størrelse på penis" et alternativ her? Tvilsomt at mange på forumet har 20 cm lang penis i slapp tilstand. Noe man minst må ha for å måtte plassere penisen på en spesiell måte for å få plass til den. Hvis du ikke kjenner forskjell på om pikken ligger til en av sidene, oppover eller nedover i bokseren så har jeg en nyhet til deg: du har mikropenis. Men det er helt greit! Du har sikkert mange andre positive egenskaper! <3Anonymous poster hash: d7436...481 Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig. Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig.Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert. Så, du har den nedover altså. Riktig punkt for deg i avstemningen er altså "peker nedover". Sånn. Bare hyggelig. Anonymous poster hash: d7436...481 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig.Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert. Så, du har den nedover altså. Riktig punkt for deg i avstemningen er altså "peker nedover". Sånn. Bare hyggelig. Anonymous poster hash: d7436...481 Spørsmålet ditt var "hvilken vei PLASSERER dere penis". Da høres det for meg ut som man har en kjempepenis som man må styre med å få lagt riktig vei for å få plass til utstyret. Men greit. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg