Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken vei plasserer dere penis i underbuksa?

45 stemmer

1. 1. Hvilken retning plasserer dere penis i underbuksa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I regelen får den smyge seg mot venstre slik den vil fra naturens side etter et liv med høyrehånda, men iblant legger jeg den mot høyre for å forsøke å rette den opp. Om dette i det hele tatt skulle være realistisk, så måtte det nok vært mer rutine over praksisen.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke "har normal størrelse på penis" et alternativ her? Tvilsomt at mange på forumet har 20 cm lang penis i slapp tilstand. Noe man minst må ha for å måtte plassere penisen på en spesiell måte for å få plass til den.

Hvis du ikke kjenner forskjell på om pikken ligger til en av sidene, oppover eller nedover i bokseren så har jeg en nyhet til deg: du har mikropenis.

Men det er helt greit! Du har sikkert mange andre positive egenskaper! <3

Anonymous poster hash: d7436...481

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke "har normal størrelse på penis" et alternativ her? Tvilsomt at mange på forumet har 20 cm lang penis i slapp tilstand. Noe man minst må ha for å måtte plassere penisen på en spesiell måte for å få plass til den.

Hvis du ikke kjenner forskjell på om pikken ligger til en av sidene, oppover eller nedover i bokseren så har jeg en nyhet til deg: du har mikropenis.

Men det er helt greit! Du har sikkert mange andre positive egenskaper! <3Anonymous poster hash: d7436...481

Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig.

Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig.

Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert.

Så, du har den nedover altså.

Riktig punkt for deg i avstemningen er altså "peker nedover".

Sånn. Bare hyggelig.

Anonymous poster hash: d7436...481

Lenke til kommentar

Jeg bruker bokser i behagelig størrelse jeg, og ikke speedo som jeg mistenker at du fortrekker i og med at du har dette problemet. Jeg trekker bokseren kjapt, enkelt og greit rett opp, og inni der henger min 13-14 cm slappe pikk og dingler fritt og behagelig.Og siden du tydeligvis ikke vet hva en mikropenis er så er det en penis på godt under 10 cm i erigert tilstand. Begrepet brukes ikke en gang om slappe pikker da de med blodpikk i ekstreme tilfeller kan ha 5 cm lang slapp og 20 cm erigert.

Så, du har den nedover altså. Riktig punkt for deg i avstemningen er altså "peker nedover". Sånn. Bare hyggelig. Anonymous poster hash: d7436...481
Spørsmålet ditt var "hvilken vei PLASSERER dere penis". Da høres det for meg ut som man har en kjempepenis som man må styre med å få lagt riktig vei for å få plass til utstyret. Men greit.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...